کد خبر : 1323727 | 18 اردیبهشت 1395 ساعت 20:25 | 3.9K بازدید | 0 دیدگاه

ساندرلند 3 - 2 چلسی

شکست مجدد چلسی این بار در خانه ساندرلند

ساندرلند موفق شد با پیروزی 3-2 مقابل چلسی امیدهایش را برای بقا در لیگ برتر افزایش دهد.

شکست مجدد چلسی این بار در خانه ساندرلند

به گزارش "ورزش سه"، ساندرلند در حالی که برای فرار از سفوط تلاش می کند، در خانه مقابل تیم کم انگیزه چلسی قرار گرفت.

 

بازی بسیار سریع و پر هیجان آغاز شد و بازیکنان ساندرلند نشان دادند از انگیزه زیادی برخوردار هستند. از طرفی شاگردان گاس هیدینک نیز با تمامی نیرو راهی این دیدار شده بودند تا رقابت های لیگ برتر را در بهترین شکل ممکن به اتمام برسانند.

 

حملات بازیکنان چلسی خیلی زود نتیجه داد و آن ها موفق شدند در دقیقه 14 توسط دیگو کاستا دروازه حریف را باز کنند. مهاجم اسپانیایی توانست ضربه دفع شده کیهیل را درون محوطه جریمه با ضربه تمام کننده خود وارد دروازه مانونه، دروازه بان ساندرلند، کند تا چلسی با یک گل از حریف قعرنشین خود پیش بیفتد.

 

 

پس از این گل شاگردان آلردایس که چیزی برای از دست دادن نداشتند خیلی زود جلو کشیدند تا بتوانند گل خورده را جبران کنند. آن ها چند بار روی حرکات جرمن دفو درون محوطه جریمه چلسی خطرناک ظاهر شدند اما موفق نشدند تا دروازه حریف خود را باز کنند.

 


سرانجام در دقیقه 41 وهبی خزری، موفق شد با گلی تماشایی ساندرلند را به رقابت های لیگ برتر بازگرداند. خزری با ضربه استثنایی والی خود از راه دور توانست دروازه چلسی را باز کند تا ساندرلند به بقا در لیگ امیدوار شود.

 

در حالی که به نظر می رسید بازی در نیمه اول با تساوی خاتمه یابد، در ثانیه های پایانی نیمه اول نمانیا ماتیچ موفق شد روی اشتباه مدافعان ساندرلند و پاس ارسالی آزپلیکوئتا، گل دوم را وارد دروازه مانونه کند. بازی در نیمه اول با برتری 2-1 چلسی خاتمه یافت.


 

 

ساندرلند نیمه دوم را مطابق انتظار تهاجمی آغاز کرد. شاگردان آلردایس که در آستانه سقوط بودند با تمام توان روی دروازه چلسی هجوم آوردند. در دقیقه 67 بار دیگر نوبت به بازیکن ایتالیایی ساندرلند رسید تا ناجی این تیم شود. فابیو بورینی با یک ضربه تمام کننده چسبیده به محوطه جریمه، موفق شد دروازه کورتوا را برای بار دوم باز کند تا امیدهای ساندرلند زنده بماند.



 

 

 

در 5 دقیقه طوفانی ساندرلند موفق شد ورق را به کلی برگرداند. در دقیقه 70 سرانجام جرمن دفو، زهر خود را ریخت و موفق شد با ضربه خود روی توپ دفع شده توسط مدافعان چلسی، کار را تمام کند تا ساندرلند 3-2 از چلسی پیش بیفتد.

 

 

 

 

پس از این گل بازیکنان ساندرلند عقب کشیدند تا از پیروزی دلچسب و سرنوست شاز خود محافظت کنند. بازیکنان چلسی روی چند صحنه خطرناک ظاهر شدند اما مدافعان ساندرلند هوشیارعمل کردند.

 

در نهایت تلاش دو تیم در دقایق پایانی بی نتیجه ماند تا ساندرلند موفق شود با پیروزی 3-2 مقابل چلسی شانس بقایش را در لیگ برتر افزایش دهد.
 

دیدگاه‌ها