کد خبر : 1323784 | 19 اردیبهشت 1395 ساعت 09:35 | 12.6K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی بارسلونا - اسپانیول

دو تیم بارسلونا و اسپانیول،‌ امشب در ورزشگاه نوکمپ شهر بارسلونا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی بارسلونا - اسپانیول

به گزارش "ورزش سه"،‌ بارسا که رقبای خود را بسیار نزدیک خود می‌بیند،‌ به خوبی می‌داند که هر گونه لغزشی باعث از دست رفتن لالیگا خواهد شد.


بارسلونا


شاگردان لوئیس انریکه مارتینز، هم امتیاز با اتلتیکومادرید و با یک امتیاز بیشتر نسبت به رئال در صدر جدول قرار گرفته اند. آنها در 5 بازی اخیر خود،‌ 3 پیروزی و 2 شکست کسب کرده اند و به نظر توانسته اند بر چند هفته ضعیف خود غلبه کرده و دوباره به خود بیایند. بارسا می‌داند که هر گونه لغزشی برابر است با از دست دادن جام و از همین رو، مسلما با تمام قدرت در بازی امشب حاضر خواهد شد. 5 تقابل اخیر آبی اناری ها با همشهری خود، با 4 پیروزی برای آنها و یک تساوی همراه بوده که تساوی در ابتدای سال میلادی رقم خورده است.

 


اسپانیول


تیم دوست و نزدیک به رئال مادرید‌، حال برای ادای دین به دوست خود ماموریت سختی پیش روی خواهد داشت. اسپانیول مسلما تمام تلاش خود را خواهد کرد تا بارسلونا را در این مقطع حساس دچار مشکل کند تا رئال مادرید نیز امتیازات کافی را کسب کرده و به صدر جدول برسد. اسپانیول با کسب 40 امتیاز از 36 بازی در رده ی چهاردهم قرار دارد و هنوز ماندنش در لیگ قطعی نیست،‌ هر چند که بعید به نظر می‌رسد اتفاق خاصی رخ دهد کایکدو، آبراهام گونزالز و آربیا به دلیل مصدومیت و آلوارز گونزالز و اسکار دوارته به دلیل محرومیت قادر به همراهی تیمشان نخواهند بود.

 

ترکیب احتمالی:

 

دیدگاه‌ها