کد خبر : 1323900 | 19 اردیبهشت 1395 ساعت 15:43 | 65K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش:

آلوس، مانعی دشوار در راه بازگشت رونالدو

کریستیانو رونالدو امروز پس از دو هفته غیبت در بازی های لالیگا، بار دیگر از ابتدا در ترکیب رئال مادرید قرار خواهد گرفت.

آلوس، مانعی دشوار در راه بازگشت رونالدو

 

به گزارش "ورزش سه"، دو هفته نبود رونالدو در ترکیب رئال مقابل رایو و سوسیداد سبب شد تا فوق ستاره پرتغالی، قافیه را به سوارز در راه رسیدن به عنوان بهترین گلزن لالیگا و تصاحب کفش طلای اروپا ببازد. در حال حاضر سوارز 35 گله و رونالدو نیز 31 گله است و تنها دو هفته تا پایان رقابت ها باقیمانده. رونالدو قصد دارد امروز فاصله ایجاد شده با سوارز را به هر طریق ممکن جبران کند.

 

 

رئال امروز از ساعت 19.30 در برنابئو میزبان والنسیا خواهد بود. رئالی ها در 4 فصل اخیر هرگز در خانه موفق به برتری بر والنسیا نشده اند و در دو فصل اخیر این دیگو آلوس بوده که با درخشش خود مانع از شکست والنسیا شده است. همین دروزاه بان 4 هفته قبل نیز نقشی کلیدی در برتری 2-1 والنسیا بر بارسلونا در نوکمپ ایفا کرد.

 

آلوس برزیلی بهترین پنالتی گیر لالیگا محسوب می شود. او تاکنون موفق به مهار 16 پنالتی(از 37پنالتی)شده و موفقیت او در این زمینه 43 درصدی است. آلوس همچنین تنها دروازه بانی است که موفق شده دو بار پنالتی رونالدو را مهار کند. یک بار فصل 2009-2010 زمانی که دروازه بان آلمریا بود و بار دوم فصل گذشته. باید دید رونالدو امروز می تواند خود را به سوارز نزدیک کند یا اینکه آلوس مانع از این کار خواهد شد. جالب اینکه آلوس 10 یورو شرط بسته تا امروز مقابل رئال کلین شیت کند!

دیدگاه‌ها