کد خبر : 1323946 | 19 اردیبهشت 1395 ساعت 18:56 | 12.3K بازدید | 0 دیدگاه

راه آهن به لیگ بازگشت

راه آهنی ها موفق شدند با پیروزی در برابر حریف خود، بار دیگر به ماندن در لیگ امیدوار باشد.

به گزارش "ورزش سه"، دیداری که نتیجه آن می توانست تیم میزبان را به ماندگاری در لیگ برتر امیدوار کند به نفع راه آهنی ها به پایان رسید، سپاهانی ها نیز با شکست در این بازی ناکامی های خود را ادامه دادند و پس از شکست و از حذف در لیگ قهرمانان آسیا، دیدار ماقبل پایانی خود را نیز در لیگ برتر با شکست به پایان بردند.


هفته بیست و نهم لیگ برتر ، ساعت 18  ورزشگاه شهدای قدس
داور: پیام حیدری   کمک‌ها : سجاد طوری، فرزاد بهرامی

اخطار: پریرا (82) سپاهان ـ علی فاطمی(85) راه آهن


راه آهن

 

محسن فروزان، میلاد ابطحی، فرشاد فرجی، احمد مهدی‌زاده (46 علی فاطمی)، مجید حسینی، مهران موسوی، حامد زمانی، حمید دیوسالار، مهدی حنفی، بهادر عبدی(2+90 فرزاد آشوبی)و مهرداد محمدی
سرمربی: توپالیدیس


سپاهان اصفهان

 

شهاب گردان، محمدعلی احمدی، عبدالله کرمی، حسین پاپی، میلاد سرلک(66 حامد بحرایی)، علی کریمی، فوزیل موسی‌اف، رسول نویدکیا( 84 علی هرزامی)، محمدرضا خلعتبری(65 امین جهالیان)، لوسیانو پریرا و امین منوچهری
سرمربی: قاسم زاغی نژاد

شرح گل:


راه آهن 1 سپاهان 0 (دقیقه 55، مهرداد محمدی): ارسال بلند بهادر عبدی پشت محوطه جریمه سپاهانی ها به مهرداد محمدی رسید و مهاجم فرصت طلب لوکوموتیورانان نیز با ضربه سر دروازه حریف را باز کرد.

 

بهترین بازیکن:


مهرداد محمدی را می توان بهترین بازیکن این بازی دانست، مهاجم راه آهنی ها پس از شروع طوفانی خود در لیگ برتر و گلزنی برای تیمش بازی های متعددی را در افول گذراند تا بازهم راه بیفتد و این هفته ها به عنوان مرد اول تیمش شناخته شود، مهرداد در این بازی هم به مانند چند دیدار اخیر علاوه بر گلزنی بازی موثری را به انجام رساند و مدافعان حریف را اذیت کرد.

 

اتفاق ویژه:


بازگشت راه آهنی ها به لیگ را می توان ویژه ترین اتفاق این بازی و پیروزی راه آهنی ها دانست، آنها با سه امتیاز این بازی امیدوار شدند تا بتوانند در صورت پیروزی در برابر پرسپولیسی ها در لیگ پانزدهم ماندگار شوند.

 

دقایق حساس


دقیقه 20: ارسال علی کریمی ازجناح چپ و ضربه سر پریرا با فاصله کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 52: ضربه از فاصله 5 متری میلاد ابطحی از بالای دروازه به خارج رفت.


در حاشیه:


* میلاد ابطحی از ناحیه سر دچار شکستگی شد و 4 دقیقه در زمین وقفه ایجاد شد پس از مداوا بازی آغاز شد.
* پس از مصدومیت ابطحی اتفاق جالب و البته طنزآلودی در ورزشگاه افتاد، به این ترتیب که تدارکاتچی راه آهنی‌ها لباس خونین این بازیکن را شسته تا در بین دو نیمه مجددا وی به تن کند.
* در ابتدای بازی مهاجم تازه جدا شده از راه آهنی‌ها، امین منوچهری برخلاف رسم همیشگی به سراغ نیمکت این تیم نرفت.
* بازیکنان سپاهان و راه‌آهن در زمین با یکدیگر به خوش و بش مشغول شدند.
* حدود 50 هوادار اصفهانی به ورزشگاه آمده تا تیم خود را تشویق کنند.
* بازیکنان سپاهان با 2 ساعت تاخیر به ورزشگاه آمدند و پس از دقایقی حضور در زمین و ارزیابی کیفیت آن به گرم کردن مشغول شدند.
* گروه مستندساز وزارت ورزش 2 ساعت قبل از بازی برای ساخت یک فیلم مستند به ورزشگاه شهدای قدس آمده بودند.

* هواداران کم تعداد اصفهانی از دقیقه 7 بازی  تیم خود را تشویق می‌کنند.
* قبل از شروع بازی و در زمان گرم کردن سپاهانی‌ها محمدرضا خلعتبری با مصدومیتی جزیی مواجه شد که بعد از مداوای پزشکان در زمین حاضر شد.

*محمدرضا خلعتبری در دقیقه 70 و در حالی که تعویض شده بود از روی نیمکت به داوری اعتراض کرد، قاضی میدان  به کارت زرد نشان داد.
*طی یک درگیری بر سرتوپ بین محسن فروزان و پریرا، دروازه بان راه آهنی ها به شدت مصدوم شد.

دیدگاه‌ها