کد خبر : 1323951 | 19 اردیبهشت 1395 ساعت 17:54 | 3.8K بازدید | 0 دیدگاه

اعلام ترکیب صبا مقابل ملوان

ترکیب صبای قم برای دیدار مقابل ملوان انزلی مشخص شد.

اعلام ترکیب صبا مقابل ملوان

به گزارش "ورزش سه"، علی دایی و شاگردانش امروز برای تداوم روند شکست ناپذیری در پنج هفته اخیر امروز برابر ملوانی قرار می‌گیرند که تنها به دنبال 3 امتیاز و بقا در لیگ برتر است.

 

صبا برای بازی مقابل ملوان میلاد فراهانی را درون دروازه خود دارد؛ امیرحسین صادقی مدافع میانی صبای قم است و در کنار او فرشید باقری بازی خواهد کرد که به غیر از دو بازی برابر راه‌آهن و پدیده همواره به عنوان هافبک دفاعی به کار گرفته می‌شد. مسعود حق‌جو نیز با رفع مصدومیت پس از 6 مسابقه دوباره به ترکیب اصلی صبا بازگشته و در دفاع راست برای تیم دایی بازی می‌کند و سمت چپ خط دفاعی را نیز محمدامین آرام‌طبع پوشش می‌دهد.

 

اکبر صادقی و ابوالفضل ابراهیمی دو هافبک میانی صبا مقابل شاگردان محمد احمدزاده خواهند بود و جلوتر از آنها کریم اسلامی و سید مهدی حسینی بازی خواهند کرد. حسینی برای نخستین بار از ابتدا در ترکیب صبا بازی می‌کند.

 


فرید بهزادی‌کریمی هم به عنوان مهاجم سایه پشت سر محمد قاضی بازی خواهد کرد تا دایی برای ششمین بازی پیاپی تغییری در خط حمله تیمش نداشته باشد.

 

ترکیب صبای قم برابر ملوان انزلی:

 

میلاد فراهانی، فرشید باقری، امیرحسین صادقی، مسعود حق‌جو، محمدامین آرام‌طبع، اکبر صادقی، ابوالفضل ابراهیمی، سید مهدی حسینی، کریم اسلامی، فرید بهزادی‌کریمی و محمد قاضی

 

دیدار ملوان انزلی وصبای قم ساعت 18 امروز به قضاوت علیرضا فغانی در ورزشگاه تختی انزلی برگزار می‌شود.

دیدگاه‌ها