کد خبر : 1324159 | 20 اردیبهشت 1395 ساعت 10:33 | 83.5K بازدید | 0 دیدگاه

ذوالفقاری: معلوم شد چرا کی روش، دعوتش نمی کند

حمله سرپرست تراکتورسازی به رحمتی

سرپرست تیم تراکتورسازی علیه کاپیتان تیم استقلال موضع گیری کرد.

حمله سرپرست تراکتورسازی به رحمتی

ایوب ذوالفقاری در گفت و گو با "ورزش سه"، درباره رفتارهای مهدی رحمتی در اوایل بازی با استقلال می گوید: من از نظر فنی مهدی رحمتی را قبول دارم. او دروازه بانی است که زحمات زیادی کشیده اما نباید با چنین رفتارهایی هواداران را آزرده خاطر کند.


او ادامه می دهد: حرکاتی که دیروز رحمتی انجام داد قابل قبول فوتبال و فوتبالدوستان نیست. البته اعتقاد دارم حرکتی که او کرد، به بازیکنان ما روحیه داد تا بتوانند بهتر بازی کنند. از سوی دیگر رحمتی شاگرد قلعه نویی بوده و اگر مشکلی دارند، باید با هم حل کنند، نه اینکه جلوی میلیون ها بیننده!


سرپرست تراکتورسازی در توضیح درگیری رحمتی و قلعه نویی عنوان می کند: من ناگهان دیدم او انگشت اشاره ما را تهدید می کند. بنده خدا قلعه نویی اصلا حواسش هم نبود که من به او گفتم. او الفاظ زیبایی را به کار نبرد و واقعا نمی دانم چه بگویم. ما هرچقدر هم تلاش کنیم نمی توانیم از ذهن مردم چنین رفتارهای زشتی را پاک کنیم. حالا معلوم می شود که کی روش هم چنین چیزهایی از رحمتی دیده که به تیم ملی دعوتش نمی کند.
ذوالفقاری درباره شانس تیمش برای کسب سهمیه آسیایی بیان می کند: ما برای رسیدن به سهمیه آسیایی هر کاری انجام می دهیم. امیدوارم بتوانیم مقابل استقلال اهواز به هدفمان برسیم و البته تیم های دیگر هم طوری کار کنند  تا ما به سهمیه برسیم.


وی ضمن تشکر از هواداران تیم تراکتورسازی می افزاید: این عزیزان واقعا زحمت کشیدند. ما هرجا برویم، آنها می آیند و همیشه خوب هستند. از آنها ممنونم. از یگان ویژه نیز تشکر می کنم که درها را زود باز کردند تا هیچ هواداری دچار مشکل نشود و همه با فراغ بال به زمین بیایند.

دیدگاه‌ها