کد خبر : 1324510 | 21 اردیبهشت 1395 ساعت 14:13 | 25.7K بازدید | 2 دیدگاه

رضایی: تراكتور از هرنظر از استقلال برتر بود

تراكتور توانست در یك بازی حساس استقلال را شكست دهد و آنها را از رسیدن به قهرمانی دور کند.

رضایی: تراكتور از هرنظر از استقلال برتر بود

 رحمان رضايي مربي اين تيم كه حالا يك مربي با تجربه محسوب مي شود پس از اين بازي به "ورزش سه" گفت: بازي با استقلال يك بازي حساس و پرتنش بود چرا كه براي استقلالي ها براي قهرماني و تراكتور براي كسب سهميه مهم بود اين بازي حتي براي پرسپوليس هم مهم بود و ما مي دانستيم كه يك بازي سخت پيش رو داريم. استقلال در اين بازي زود به گل رسيد اما ما تسليم نشديم و با تلاش زياد جبران كرديم . تراكتور در اين بازي به لحاظ تاكتيكي و همچنين ميدان‌داري در كل بازي بهتر از استقلال عمل كرد و چه از نظر پرس و چه از نظر برتري در جنگهاي تن به تن و همچنين مالكيت توپ از استقلال برتر بود و در نهايت هم به برتري دست يافتيم.


مربي تراكتور در مورد حاشيه هاي اين بازي نیز گفت: من فكر مي كنم اين اتفاقات كمي تند و سريع به وجود آمد و بدون اينكه اتفاق خاصي بيفتد اين حاشيه ها رخ داد،اما بايد بگويم اين حاشيه ها به نفع جريان بازي نبود و به ضرر استقلال هم شد چراكه حاشيه هاي به وجود آمده براي استقلال درون زمين بود و براي ما روي نيمكت و همين مسئله در نهايت به ضرر استقلال تمام شد. من فكر مي كنم اين حاشيه ها روي جريان بازي تاثير گذار بود و در نهايت هم تراكتور بود كه با انجام يك بازي خوب به موفقيت رسيد.


رضايي در پايان در مورد بازي با استقلال اهواز هم گفت: ما در زمين خودمان بازي مي كنيم و استقلال اهواز هم چيزي براي از دست دادن ندارد و براي حيثيت خودشان بازي مي كنند و مي آيند در مقابل تراكتور به موفقيت برسند ما از اين موضوع آگاه هستيم و در تمرينات هم اين موضوع را گوشزد مي كنيم و اميدوارم بتوانيم با انجام يك بازي خوب و بردن استقلال اهواز به استقبال مرحله بعدي جام باشگاه هاي آسيا برويم و هوادارانمان را كه هميشه به ما كمك كرده اند را خوشحال كنيم.

دیدگاه‌ها