کد خبر : 1324707 | 22 اردیبهشت 1395 ساعت 11:33 | 13.8K بازدید | 0 دیدگاه

فصل برای مدافع برزیلی به پایان رسید

پادووانی خرید ناکام سپاهان در لیگ پانزدهم

در ابتدای فصل سپاهانی ها به درخواست حسین فرکی با زحمت و تلاش فراوان مدافع برزیلی را از چنگ نفتی ها در آوردند به این امید که با او ساختار تدافعی خود را ترمیم کنند.

پادووانی خرید ناکام سپاهان در لیگ پانزدهم

به گزارش "ورزش سه"، لئوناردو پادووانی که در تیم نفت به خوبی جا افتاده و یکی از ستاره های تیم علی منصور بود در آخرین روزهای نقل و انتقالات تابستانی سر از اصفهان و سپاهان درآورد و قرارداد سنگینی با مدافع عنوان قهرمانی بست. خریدی که اصفهانی ها از آن به عنوان شاهکار تابستان نام می بردند اما مشکلات اداری در ثبت قرارداد این برزیلی و پریرا باعث شد تا پادووانی نیم فصل بیرون بماند.


در بازگشت به ترکیب هم این بازیکن نه تنها نتوانست قابلیت های خودش را نشان بدهد بلکه در چند مقطع آسیب دید تا بیشتر بازی ها را از دست بدهد.پادووانی در بازی با راه آهن هم یکی از غایبان سرشناس تیمش بود تا سپاهان این بازی را به حریف انتهای جدولی اش ببازد.


مدافع برزیلی به دلیل مصدومیتی که در تمرینات از ناحیه زانو گریبانش را گرفت به احتمال فراوان در بازی با پدیده هم حضور ندارد تا به این ترتیب فصل برای این بازیکن به پایان برسد. در مجموع باید گفت هزینه کلانی که باشگاه برای جذب این بزریلی پرداخت سود چندانی نداشت چون با نگاهی به آمار بازی های پادووانی کاملا مشخص می شود که او خرید چندان خوبی نبود.

دیدگاه‌ها