کد خبر : 1324710 | 22 اردیبهشت 1395 ساعت 11:40 | 12.7K بازدید | 0 دیدگاه

حمایت همه جانبه هیات مدیره از یوسف آدم

پرونده حضور لوکا در الاهلی بسته شد

با برگزاری نشست سالیانه مجمع باشگاه الاهلی و حمایت اکثریت سهامداران از مربی بومی فعلی پرونده حضور احتمالی مربی کروات در این تیم کاملا بسته شد.

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که رئیس باشگاه الاهلی چند یپیش مدعی شد چاره ای نداشته جزء این که پیش قراردادی با لوکا بوناچیچ برای فصل آتی امضا کند از حضور احتمالی مربی سابق سپاهان و فولادخوزستان در نیمکت رهبری سبزپوشان دوحه پرده برداشت. خبری که بازتاب گسترده ای هم در سطح رسانه های قطری داشت و آنها از لوکا به عنوان سرمربی جدید الاهلی نام بردند.


در همین گیر و دار برگزاری نشست مجمع سالیانه باشگاه با حضور سهامداران همه معادلات را تغییر داد تا جایی که روزنامه الوطن امروز درگزارشی نوشت: «لوکا فصل آینده روی نیمکت رهبری الاهلی نخواهد نشست چون با رای اکثریت سهامداران باشگاه یوسف آدم که در دو ماه پایانی لیگ ستارگان قطر با نتایج فوق العاده به عنوان مربی برتر قطر معرفی و انتخاب شد همچنان هدایت تیم برای فصل آتی را در دست خواهد داشت».


همچنین در پایان این گزارش آمده است با انتخاب هیات سه نفره برای نقل و انتقالات تابستانی از بین مدیران باشگاه از هفته آینده بررسی قرارداد بازیکنان و تمدید قرارداد آنها با درخواست سرمربی تیم آغاز خواهد شد که اولویت باشگاه نیز در خصوص بازیکنان خارجی حال حاضر است که یوسف آدم از همه آنها ابراز رضایت دارد.

دیدگاه‌ها