کد خبر : 1324711 | 22 اردیبهشت 1395 ساعت 11:48 | 23.9K بازدید | 8 دیدگاه

صعود ماشین سازی را به مردم آذربایجان تبریک می گویم

باهنر: خطیبی ثابت کرد مربی بزرگی است

مربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز اعتقاد دارد فوتبال تبریز شایستگی داشتن 3 تیم در لیگ برتر را دارد.

باهنر: خطیبی ثابت کرد مربی بزرگی است

یونس باهنر درباره صعود تیم ماشین سازی به لیگ برتر فوتبال به "ورزش سه" می گوید: این صعود تاریخی را به همه مردم خوب آذربایجان و به خصوص هواداران ماشین سازی تقدیم می کنیم. ما زحمات زیادی کشیدیم تا به این هدف برسیم. زجر کشیدیم و همه کار کردیم. از اینکه زحماتمان به بار نشسته  خوشحال هستیم. ماشین سازی قدیمی ترین تیم آذربایجان است که بعد از 20 سال آن را به لیگ برتر آوردیم.


او صحبت هایش را اینطور ادامه می دهد: رسول خطیبی قبلا در گسترش فولاد و تراکتورسازی توانایی هایش را نشان داده بود و امسال در ماشین سازی نیز یکبار دیگر ثابت کرد مربی بزرگی است. ما در گذشته یک بار هم با ماشین سازی تا آستانه صعود رفتیم اما نشد. با این حال فکر می کنم باید به مربیانی مثل خطیبی بیشتر بها بدهند. او مربی بزرگی است که امیدوارم در آینده نیز موفق باشد.


مربی ماشین سازی در بخش دیگری از صحبت هایش تاکید می کند: فوتبال آذربایجان پتانسیل اینکه 3 تیم در لیگ برتر داشته باشد، را دارا است. من به یاد دارم در گذشته درصد زیادی از تیم ملی فوتبال ایران آذری زبان بودند. تیم های تبریزی زیادی در فوتبال ایران حضور داشته اند. امیدوارم حضور 3 تیم در لیگ برتر به سود فوتبال تبریز باشد. فوتبالیست های خیلی خوبی در تبریز حضور دارند که سعی کردیم آنها را پرورش دهیم. رسول خطیبی هدفش از ابتدا این بود که استعدادهای فوتبال تبریز را پیدا کند و میدان دهد. از این به بعد نیز شرایط به همین شکل خواهد بود.


باهنر درباره ادامه همکاری خطیبی با ماشین سازی می افزاید: من فکر نمی کنم دلیلی برای جدایی وجود داشته باشد. هم خطیبی دوست دارد بماند و هم باشگاه او را به راحتی از دست نمی دهد.

دیدگاه‌ها