کد خبر : 1324840 | 22 اردیبهشت 1395 ساعت 17:17 | 13.6K بازدید | 0 دیدگاه

اجازه ندهند پاس با تبانی سقوط کند

رمضانی: در بوشهر فوتبال پاک را شاهد نبودیم

مدیرعامل باشگاه پاس گفت: ما روز گذشته متاسفانه فوتبال پاکی را در بوشهر شاهد نبودیم.

رمضانی: در بوشهر فوتبال پاک را شاهد نبودیم

به گزارش "ورزش سه" به نقل از فارس، عبدالحمید رمضانی در خصوص شرایط پاس در لیگ دسته اول اظهار داشت: جا دارد از علی مرزبان و عباس سرخاب تشکر کنم که روز گذشته فوتبال پاکی را به نمایش گذاشتند اما متاسفانه در بوشهر شاهد چنین موضوعی نبودیم و صحنه‌هایی را دیدیم که مشکوک بود.

 

وی ادامه داد: من همراه نامه‌ای فیلم بازی روز گذشته در بوشهر را برای علیپور و کمیته صیانت ارسال کردم که خود آنها این فیلم را ببینند. تمام نگرانی من مربوط به بازی فولادیزد و نفت مسجدسلیمان در هفته پایانی لیگ دسته اول می‌شود که در آنجا هم نکند اتفاقات ناخوشایندی رخ دهد.

 

مدیرعامل باشگاه پاس تاکید کرد:‌ از تمام مسئولان درخواست دارم که نظارت ویژه‌ای روی بازی‌های هفته پایانی داشته باشند. اجازه ندهند که پاس با تبانی و اتفاقات ناخوشایند به لیگ پایین‌تر سقوط کند. با نظارت ویژه روح فوتبال را معنا کنند و اجازه بدهند حق به حق‌دار برسد.

 

رمضانی تاکید کرد: من با حمیسی و علیپور این مسئله را در میان گذاشتم و حتی حاضرم جان و خون هم در این راه بدهم تا حق به حق‌دار برسد.

 

تیم فوتبال فولادیزد روز گذشته در چارچوب هفته سی و هفتم لیگ دسته اول با نتیجه یک بر صفر مقابل ایران جوان بوشهر به برتری رسید و با 41 امتیاز در رده پانزدهم قرار گرفت. تیم پاس هم با 39 امتیاز در رده هفدهم قرار گرفته است.

دیدگاه‌ها