کد خبر : 1325067 | 23 اردیبهشت 1395 ساعت 17:10 | 54.8K بازدید | 0 دیدگاه

با 80 بازی ملی باید حرفه ای تر برخورد کنی

انتقاد تند سرمربی سپاهان از خلعتبری

غیبت های بدون هماهنگی با کادر فنی باعث شد تا سرمربی موقت سپاهان در آخرین کنفرانس مطبوعاتی لیگ پانزده انتقادات تندی از ستاره خط حمله تیمش انجام دهد.

انتقاد تند سرمربی سپاهان از خلعتبری

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان که برای پایان دادن به فصل کابوس وار باید عصر فردا از پدیده میزبانی کند در شرایطی خود را برای این دیدار آماده کرد که محمدرضا خلعتبری ستاره خط حمله تیمش را به دلایل نامشخص در تمرینات روزهای اخیر در اختیار نداشت تا لیست غایبانش در این بازی بلندتر شود.


در حالی که لوسیانو پریرا هم از هفته پایانی لیگ برتر محروم است زاغی نژادامیدوار بود از خلعتبری بتواند برای این بازی سود ببرد اگر ستاره ریزنقش اما پرحاشیه سپاهان نه تنها در تمرینات حاضر نشد بلکه زمینه را برای اعتراض تند سرمربی موقت تیم فراهم کرد تا زاغی نژاد در آخرین کنفرانس این فصل صحبت های تندی علیه این بازیکن انجام دهد. 


زاغی نژاد در همین ارتباط گفت:« ما هنوز تعریف حر‌فه‌ای در ورزش را نیاموخته‌ایم. اگر حر‌فه‌ای فکر کنیم یک بازیکن نباید حتی یک جلسه بدون هماهنگی با کادرفنی غیبت کند و به عنوان سرمربی تیم هنوز دلیل غیبت خلعتبری در تمرینات را نمی دانم و از این موضوع ناراحت هستم . انتظار داشتم خلعتبری به عنوان کسی که 70 – 80 بازی ملی را در زمین حضور داشته  رفتار حر‌فه‌ای‌تری از خود نشان می داد و سپاهان را در این شرایط تنها نمی گذاشت».


در خصوص محمدرضا خلعتبری گفته می شود او تصمیم نهایی خود برای جدایی از ساهان را گرفته و زمینه را برای کوچ از نصف جهان فراهم کرده تا فصل آینده را در تیمی پایتخت نشین بگذراند.

دیدگاه‌ها