کد خبر : 1325471 | 25 اردیبهشت 1395 ساعت 00:32 | 14.4K بازدید | 0 دیدگاه

مالک بشیکتاش: ما گومز را ملی‌پوش کردیم

مالک باشگاه بشیکتاش ادعا کرد درخشش مهاجم آلمانی‌اش در سوپرلیگ موجب شد او بار دیگر در مرکز توجه سرمربی تیم ملی آلمان قرار بگیرد.

مالک بشیکتاش: ما گومز را ملی‌پوش کردیم

به گزارش "ورزش سه"، به ثمر رساندن 25 گل در 32 بازی بیلان کاری ماریو گومز در طی یک فصل حضور در باشگاه صدرنشین ترکیه ،بشیکتاش، بوده است. این عملکرد درخشان تا بدانجا پیش رفت که به تازگی نام این مهاجم 30 ساله در لیست دعوت شده از سوی یواخیم لوو به تیم ملی آلمان نیز به چشم می‌خورد.

 

حال فیکرت اورمان ،مالک باشگاه بشیکتاش، به موضع‌گیری در این مورد پرداخته و گفته است:" ما هیچ مهاجم ملی‌پوشی از آلمان به اینجا نیاوردیم بلکه اینجا از او یک مهاجم ملی‌پوش ساختیم."

 


اورمان در ادامه راجع به احتمال جدایی این بازیکن و پیوستنش به تیم‌های بزرگتر، افزود:" گمانه‌زنی‌های متعددی درباره ماریو گومز وجود دارد. اما باور کنید من هنوز صحبتی با او نکرده‌ام.

 

فقط در یک مسئله به شما اطمینان می‌دهم و آن هم این است که اینجا بشیکتاش است و بشیکتاش برای افرادی که باشگاه را ترک می‌کنند دلش تنگ نخواهد شد، بلکه آنها که می‌روند دلتنگ ما می‌شوند. بنابراین چنانچه ماریو بخواهد برود، خودش را از جو رویایی اینجا محروم کرده است."

دیدگاه‌ها