کد خبر : 1325509 | 25 اردیبهشت 1395 ساعت 09:19 | 11.8K بازدید | 0 دیدگاه

استقلال در آسیا نیز نماینده شایسته ای خواهد بود

قاسمپور: به جوانان خوزستان احترام بگذارید

پیشکسوت خوزستانی فوتبال ایران اعتقاد دارد استقلال خوزستان شایسته کسب عنوان قهرمانی بوده است.

قاسمپور: به جوانان خوزستان احترام بگذارید

ابراهیم قاسمپور درباره قهرمانی استقلال خوزستان در لیگ برتر فوتبال به "ورزش سه" می گوید: من از چند وقت پیش هم اعلام کرده بودم که استقلال خوزستان تیمی است که بیش از تیمهای استقلال و پرسپولیس لیاقت قهرمانی را دارد. این تیم نسبت به تیم‌های پایتخت از بضاعت کمتری برخوردار است و فقط متعلق به خوزستان است اما پرسپولیس و استقلال همه جای ایران طرفدار دارند و قدرتمند هستند.


او صحبت هایش را اینطور ادامه می دهد: قهرمانی استقلال خوزستان به چند عامل مختلف ارتباط داشت؛ حضور بازیکنان بومی و جوان در استقلال خوزستان که فعل خواستن را به خوبی صرف کردند و نشان دادند می‌توانند با اتحاد و باور به پیروزی، قهرمان ایران شوند. از سوی دیگر کادرفنی و مدیریتی خوب این جوانان را هدایت کرد. بی شک باید به آنها احترام بگذاریم و خسته نباشید بگوییم.


قاسمپور در پایان می افزاید: مهمترین موضوع برای بقا و استحکام این تیم حفظ این تیم و باور داشتن به این جوانان است. استقلال خوزستان نباید بازیکنانش را به راحتی از دست دهد بلکه باید آنها را حفظ کند و با یک تیم قدرتمند در بازیهای آسیایی حاضر شود. مطمئنم استقلال خوزستان نماینده شایسته‌ای برای ایران در لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود و آنجا هم می‌تواند موفق باشد و افتخارآفرینی کند.

دیدگاه‌ها