کد خبر : 1325562 | 25 اردیبهشت 1395 ساعت 11:50 | 7.7K بازدید | 0 دیدگاه

نژادمهدی: برای مساوی نرفته بودیم

بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: هدف اصلی ذوب‌آهن مقابل استقلال خوزستان کسب پیروزی بود و ما هرگز برای مساوی به زمین استقلال خوزستان نرفته بودیم.

نژادمهدی: برای مساوی  نرفته بودیم

به گزارش "ورزش سه"، محمد نژاد مهدی با اشاره به شکست روز گذشته ذوب‌آهن مقابل استقلال خوزستان و عدم نتیجه‌گیری در این مسابقه اظهار داشت: ما در بازی روز گذشته همه تلاش خود را انجام دادیم و برای گرفتن نتیجه به اهواز رفته بودیم اما متأُسفانه به هدف خود در این زمینه دست پیدا نکردیم.


وی افزود: سرمربی تیم بین دو نیمه تلاش کرد که انگیزه لازم را برای کسب نتیجه به ما بدهد  و او بعد از شکست روز گذشته بسیار ناراحت بود و افسوس موقعیت‌های از دست رفته را می‌خورد.


بازیکن تیم ذوب‌آهن اصفهان با بیان اینکه استقلال اهواز نیز تیم خوبی به شمار می‌رود و دیروز هم بازی خیلی خوبی انجام داد، تصریح کرد: ما در شرایط بدی گل خوردیم و در یک سهل‌انگاری گل دریافت کردیم و بعد از غافلگیری نتوانستیم تیم را جمع کرده و شرایط را بهبود بخشیم.


وی اضافه کرد: ما برای مساوی به زمین نرفته بودیم زیرا در نیمه نخست بازی سه موقعیت صد درصد گل داشتیم و اگر از این موقعیت‌ها استفاده می‌کردیم، جریان بازی عوض شده بود.


نژادمهدی افزود: متأسفانه در روزی که تیم ما تلاش بسیاری برای گلزنی انجام داد، باز هم بدشانسی به سراغ ذوب‌آهن آمد و باعث شد که تیم ما این بازی را واگذار کند.

دیدگاه‌ها