کد خبر : 1325814 | 26 اردیبهشت 1395 ساعت 00:15 | 9K بازدید | 1 دیدگاه

شکست سنگین اینتر برابر ساسولو

اینتر در آخرین دیدار رقابت های این فصل سری آ در خانه ساسولو با نتیجه 3-1 شکست خورد.

شکست سنگین اینتر برابر ساسولو

 

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان روبرتو مانچینی که از پیش رتبه چهارم شان در رقابت های این فصل قطعی شده بود، در این دیدار نمایش چندانی درخشانی ارائه ندادند و در نهایت با نتیجه 3-1 شکست خوردند. 

 

اینتر بازی را بهتر آغاز کرد و حتی در دقیقه 5 توسط پالاسیو به گل رسید اما داور به دلیل آفساید این گل را نپذیرفت. تنها یک دقیقه بعد، ساسولو با گل متئو پولیتانو پیش افتاد. روی پاس دفرل، پولیتانو پشت محوطه جریمه صاحب موقعیت شد و با یک ضربه نه چندان محکم که در بین راه به موریو برخورد کرد، دروازه کاریسو را باز کرد.

 

بعد از این گل اینتری ها حملات شان را از سر گرفتند اما در دقیقه 26 بار دیگر ساسولو به گل رسید. این بار دونکان در نقش گلساز ظاهر شد و ارسال او را پیگرینی روی تیر دوم به گل تبدیل کرد.

اینتری ها که چیزی برای از دست دادن نداشتند، بر شدت حملات شان اضافه کردند و در دقیقه 31 توانستند یکی از گل های خورده را جبران کنند.

 

اشتباه مانیانلی، یک موقعیت خوب را نصیب بروزوویچ کرد و او هم پالاسیو را در موقعیت گلزنی قرار داد. ضربه این مهاجم آرژانتینی، حساب کار را 2-1 کرد.

در حالی که اینتری ها به دنبال زدن گل تساوی بودند، ساسولو در دقیقه 39 به گل سوم رسید. نفوذ گاتزولا از سمت راست و ارسال او به مقابل دروازه، با ضربه سر پولیتانو به گل سوم ساسولو تبدیل شد.

 

شاگردان مانچو در دقایق پایانی نیمه اول تلاش کردند تا بار دیگر اختلاف را به حداقل کاهش بدهند اما تلاش آنها بی نتیجه بود و این نیمه با برتری 3-1 ساسولو به پایان رسید.

 

در نیمه دوم اینتری ها بازی را بهتر آغاز کردند اما اخراج جیسون موریو در دقیقه 59 که با دریافت کارت زرد از ببازی بیورن رفت، شرایط را برای این دشوار کرد. در ادامه هم این نتوانست موقعیت های چندانی ایجاد کند و بازی با همان نتیجه نیمه اول به پایان رسید.

دیدگاه‌ها