کد خبر : 1326528 | 28 اردیبهشت 1395 ساعت 19:10 | 47.7K بازدید | 0 دیدگاه

بزرگترین مزیت رئال به اتلتیکو در فینال CL

اگر مشکلاتی همچون مصدومیت برای دو تیم رئال و اتلتیکو پیش نیاید، از حالا می توان ترکیب اصلی دو تیم در فینال لیگ قهرمانان را حدس زد.

بزرگترین مزیت رئال به اتلتیکو در فینال CL

به گزارش "ورزش سه"، رئال و اتلتیکو روز 8 خرداد در سن سیروی میلان، فینال لیگ قهرمانان را برگزار خواهند کرد. رئال می خواهد برای یازدهمین بار این جام را فتح کند درحالیکه اتلتیکو در صورت قهرمانی برای اولین بار به این مهم دست خواهد یافت.

 

1108439

 

ترکیب 11 نفره دو تیم در صورت پیش نیامدن اتفاقی غیرمترقبه قابل حدس زدن است. برای رئال ناواس، په په، راموس، کارواخال، مارسلو، کروس، مودریچ، کاسیمیرو، بیل، رونالدو و بنزما به میدان خواهند رفت و برای اتلتیکو نیز اوبلاک، خیمنز، گودین، خوان فران، لوئیس، آگوستو، سائول، کوکه، گابی، تورس و گریزمان.

 

نگاهی به آمار نشان می دهد که 11 بازیکن اصلی رئال از لحاظ تعداد دقایق بازی در فصل جاری، فاصله فاحشی با 11 بازیکن اصلی اتلتیکو دارند. 11 مرد اصلی سیمئونه در لالیگا، لیگ قهرمانان و کوپا دل ری مجموعا 40667 دقیقه بازی کرده اند در حالیکه 11 ستاره اصلی رئال 33291 دقیقه.

 

فاصله 7376 دقیقه ای نشان می دهد که اتلتیکویی ها باید خسته تر از رئالی ها باشند و این مزیت بزرگی برای شاگردان زیدان محسوب می شود. از نگاهی دیگر می توان اینگونه گفت که هر بازیکن رئال به اندازه 7 بازی کمتر از بازیکنان اتلتیکو به میدان رفته است.

دیدگاه‌ها