کد خبر : 1326626 | 29 اردیبهشت 1395 ساعت 11:28 | 39.8K بازدید | 0 دیدگاه

شعر دومنظوره جناب خان برای فجر و نفت!

جناب خان در برنامه خندوانه ویژه تیم قهرمان لیگ شعری خواند كه در آن هم از شادی صعود صنعت گفته بود و هم غم بالا نیامدن فجر.

شعر دومنظوره جناب خان برای فجر و نفت!

به گزارش "ورزش سه"، خندوانه و جناب خان شب دوشنبه قهرمان هاي ليگ را به عنوان مهمان در برنامه اش داشتند. استقلالي هاي خوزستان و عبدالله ويسي كه توانستند جام پانزدهم را مال خود كنند در خندوانه حاضر شدند و لحظات شادي را خلق كردند.


استقلالي هاي خوزستان قبل از ورود به سالن خندوانه در سالن انتظار پيگير نتيجه نفت آبادان -فجرسپاسي بودند و بعد از برد و صعود آباداني ها به جشن و پايكوبي پرداختند كه شادي شاگردان ويسي براي عوامل خندوانه و البته مهمانان جالب بود.


جناب خان كه شخصيتي آباداني با صداپيشه ي شيرازي است در دوراهي فجر و صنعت قرار گرفته بود.


جناب خان در برنامه براي اينكه نه از اينور بام بيفتد نه آنور بام، شعري را خواند كه در آن هم از صعود فجر و ناراحتي گفته بود و هم از خوشحالي صعود صنعت و برزيلي هاي ايران.


جناب خان در برنامه با عبدالله ويسي و لقب گوارديولا اش شوخي كرد و البته با واكنش هاي جالبي از ويسي مواجه شد، ويسي در خندوانه رابطه با بازيكنانش را مثل رابطه اش با پسرانش خواند و گفت اميدوار است كنارشان بازهم بماند.  


رامبد جوان از ويسي قول گرفت بار ديگر با حضور اعضاي كامل خانواده اش به خندوانه بيايد، در برنامه ويژه تيم قهرمان تنها يكي از پسران ويسي حضور داشت.


برنامه ويژه حضور استقلالي هاي خوزستان در خندوانه در مرحله تدوين است و قرار است به زودي از شبكه نسيم پخش شود.

دیدگاه‌ها