کد خبر : 1326927 | 30 اردیبهشت 1395 ساعت 14:03 | 18K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با مارکا

تورس: تیم ملی؟ به‌فینال چمپیونزلیگ فکرمی‌کنم

فرناندو تورس می تواند تا ده روز دیگر به بزرگترین افتخار خود با پیراهن اتلتیکو مادرید دست یافته و قهرمان چمپیونزلیگ شود.

تورس: تیم ملی؟ به‌فینال چمپیونزلیگ فکرمی‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، تورس سال 2012 این افتخار را با پیراهن چلسی کسب کرده اما با اتلتیکو مادرید هنوز توفیقی در کسب قهرمانی پیدا نکرده است. 8 خرداد مقابل رئال مادرید، ال نینیو این فرصت را دارد تا به اولین جام خود با اتلتیکو دست یابد.

 

1112750

 

او که با وجود زدن 12 گل برای اتلتیکو در لالیگا و درخشش در بازی های انتهای فصل از سوی دل بوسکه برای یورو 2016 به تیم ملی اسپانیا دعوت نشد به مارکا گفت:" نگران تیم ملی نیستم و به آن فکر نمی کنم. من بزرگترین بازی دوران زندگی خودم را پیش رو دارم و تمام تمرکزم روی بازی با رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان است. فرصتی یپش روی ماست که در زندگی خیلی برای یک بازیکن فوتبال پیش نمی آید.

 

در سه سال اخیر دو بار به فینال لیگ قهرمانان رسیده ایم که نشان از پیشرفت باشگاه دارد. واقعا باورش سخت است اما می توانیم تاریخ را از نو برای اتلتیکو بنویسیم. مقطعی تاریخی پیش روی ماست و باید پایان خوشی برایش رقم بزنیم.

 

مهم نیست حریف فینال چه تیمی است و ما چگونه بازی خواهیم کرد. مهم نتیجه پایانی است و همه، تیم قهرمان را به یاد خواهند آورد. فرصتی نصیبمان شده که شاید دیگر بدان دست پیدا نکنیم. واضح است که رقابت شدیدی بین ما و رئال وجود دارد اما این یک بازی متفاوت است.

مهم نیست دو سال پیش در فینال برابر رئال شکست خوردیم. نباید به گذشته فکر کنیم. نتایج قبلی به حساب نمی آیند و تنها باید به شکست رئال در بازی پیش رو فکر کنیم."

دیدگاه‌ها