کد خبر : 1327666 | 03 خرداد 1395 ساعت 08:34 | 43K بازدید | 0 دیدگاه

خیالم از بابت گلر راحت شد، بازیکنان بزرگ می خواهیم

کمالوند: خسوس، بازیکن گسترش فولاد است

سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز بابت جذب فرناندو خسوس ابراز خوشحالی کرد.

 کمالوند: خسوس، بازیکن گسترش فولاد است

فراز کمالوند در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه"، درباره عقد قرارداد با فرناندو خسوس، دروازه بان فصل گذشته استقلال خوزستان عنوان می کند: خسوس صبح شنبه به تبریز آمد و با حضور در باشگاه گسترش فولاد مذاکراتی را انجام دادیم. پس از توافق نهایی قرارداد امضا شد و  به مدت یکسال بازیکن گسترش فولاد است.


او درباره حواشی اخیر و ادعای مسئولان استقلال خوزستان مبنی بر اینکه خسوس در این تیم می ماند، تاکید می کند: مسئولان استقلال خوزستان گفته بودند خسوس در ایذه بوده است؛ ما هم نگفتیم او دیشب در ایذه نبوده. خسوس روز شنبه میهمان ما در تبریز بود و قراردادش را ثبت کرد. عقد قرارداد با وی هم حاصل چند روز مذاکره بود. خوشحالیم که یک گلر خوب را به خدمت گرفتیم و با حضور او سال آینده از بابت دروازه بان مشکلی نخواهیم داشت.


سرمربی گسترش فولاد در بخش دیگری از صحبت هایش می گوید: آنهایی که می گویند خسوس با گسترش فولاد قرارداد نبسته می توانند به سایت رسمی باشگاه مراجعه کنند و عکس های امضای قرارداد او با تیم ما را مشاهده کنند. امسال درصدد هستیم تا بازیکنان باکیفیتی را به عضویت گسترش فولاد در آوریم و جذب خسوس نیز در این راستا صورت گرفته است.


کمالوند درباره جذب مسعود ابراهیم زاده خاطرنشان می کند: مسعود ابراهیم زاده دوسال در تراکتورسازی شاگرد من بود. رابطه ما به قدری صمیمی است که او حاضر شد با ما قرارداد دوساله سفید امضا کند. مسعود با این کار عرق و تعصبش را به تیم شهر خود، تبریز نشان داد. او بازیکن خوبی است و روزهای خوبی در تراکتورسازی داشتیم و قطعا در گسترش فولاد نیز به ما کمک می کند.


وی صحبت هایش را با این جملات به پایان می برد: با جذب خسوس خیالمان از خط دروازه راحت شدیم. از حالا به بعد به دنبال بازیکنان بزرگ برای ترمیم خطوط سه گانه می گردیم و شک ندارم روز های خوبی در انتظار گسترش فولاد تبریز است.

دیدگاه‌ها