کد خبر : 1327744 | 03 خرداد 1395 ساعت 13:10 | 6.6K بازدید | 0 دیدگاه

رونی: قهرمانی بسیار مهمی کسب کردیم

وین رونی، کاپیتان منچستریونایتد معتقد است که قهرمانی در جام حذفی، وضعیت باشگاه را چه با حضور فان‌خال و چه با عدم حضورش بهبود خواهد داد.

رونی: قهرمانی بسیار مهمی کسب کردیم

 

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می‌رسد کسب جام قهرمانی برای ادامه حضور فان‌خال در یونایتد کافی نبوده و به زودی خبر اخراج سرمربی هلندی و حضور مورینیو روی نیمکت یونایتد شنیده خواهد شد. یونایتد روز شنبه قهرمان جام حذفی انگلیس شد و رونی معتقد است این جام وضعیت تیمش را بهبود خواهد بخشید.
او گفت:" یک لحظه مهم برای باشگاه بود.پس از جدایی سرالکس ما جامی کسب نکرده بودیم و تیم جدیدی داریم که زیاد در کنار هم بازی نکرده اند. این قهرمانی می‌تواند برای ما بسیار مهم باشد. خوشبختانه بازیکنان جوان مثل مارکوس راشفورد و آنتونی مارسیال می‌توانند حسی که من در هنگام بردن جام را حس کردم متوجه شوند که در واقع تمرکز و انگیزه برای کسب جام‌های بیشتر بود. امیدوارم این جام به کمک ما در آینده بیاید.

 

1113745


فصل بعد باید پیشرفت کنیم. مشخصا در لیگ برتر به اندازه کافی خوب نبودیم و امتیازات زیادی از دست دادیم. می‌خواستیم حداقل سهمیه کسب کنیم ولی نتوانستیم. هر تیمی استانداردهایی دارد و ما امسال پایین تر از آن بودیم. باید مطمئن شویم که به سطح آن استانداردها برسیم و برای جام‌های بزرگتری تلاش کنیم."

دیدگاه‌ها