کد خبر : 1328031 | 04 خرداد 1395 ساعت 14:09 | 76.7K بازدید | 0 دیدگاه

5 بازیکن یونایتد در لیست خروجی مورینیو

هنوز حضور ژوزه مورینیو روی نیمکت منچستریونایتد رسمی نشده ولی شایعات درباره اینکه او چه خرید‌هایی انجام خواهد داد و چه بازیکنانی از این تیم جدا می‌شوند، بسیار داغ است.

5 بازیکن یونایتد در لیست خروجی مورینیو

به گزارش "ورزش سه"، به احتمال فراوان در چند روز آینده آقای خاص به عنوان سرمربی یونایتد انتخاب خواهد شد. به محض حضور در باشگاه، او لیست خروجی به مسئولین ارائه خواهد کرد و لیست بازیکنان مورد نیازش را نیز اعلام می‌کند. در زیر بازیکنانی نام برده شدند که به احتمال فراوان در لیست خروج مورینیو قرار خواهند گرفت.


خوان ماتا- هافبک اسپانیایی بیش از هر بازیکن دیگری جایگاهش را در خطر می‌بیند. پس از یک تجربه ناموفق با مورینیو در چلسی و فرار از او به سمت یونایتد، حال ماتا بار دیگر مورینیو را در شرف نشستن روی نیمکت تیمش می‌بیند و به طور قطع با حضور آقای خاص، ماتا به فروش خواهد رسید.

 

1093795


مروانه فلینی- فلینی یکی دیگر از بازیکنانی است که به نظر از ابتدا کنار گذاشته خواهد شد. خط هافبک مورینیو به بازیکنی نیاز دارد که در کارهای دفاعی و هجومی قدرتمند ظاهر شود ولی انتخاب مورینیو برای هافبک میانی تیمش، اشنایدرلین است نه فلینی.بدین ترتیب بعید است که فلینی نیز جایگاهی در ترکیب یونایتد فصل بعد داشته باشد.

 

1079802


سرخیو رومرو- رومرو 29 ساله شروع خوبی در یونایتد داشت ولی بازگشت دخیا بار دیگر او را نیمکت نشین کرد. از همان ابتدا مشخص بود که او استعداد لازم برای اینکه به شماره 1 یونایتد تبدیل شود را ندارد. با این حال فراموش نکنید که ممکن است ویکتور والدس جایگاهی تحت هدایت مورینیو پیدا کند و رومرو نیز از خروجی ها باشد.

 

1035292


مارکوس روخو- دومین آرژانتینی حاضر در فهرست خروجی ها. روخو در غیاب لوک شاو، مدافع چپ فیکس یونایتد بوده ولی تقریبا برای همه واضح بوده که کیفیت دفاعی او خیلی بالا نیست. چهار دفاع مورینیو معمولا کاملا هماهنگ هستند و بازیکن معمولی بینشان دیده نمی‌شود و روخو در این سیستم جایی نخواهد داشت. با حضور مدافعانی نظیر بورثویک جکسون و فوسو منساح که بتوانند جای شاو را پر کنند، روخو نیز جایی نخواهد داشت.

 

1075987


عدنان یانوزای- آخرین نفر در لیست شاید با استعداد ترینشان باشد. یانوزای سبکی مانند ماتا دارد، یک شماره 10  که می‌تواند خط میانی حریف را باز کند و مانور دهد.  با این حال، مورینیو علاقه ای به بازیکنان لوکس در تیمش ندارد. یانوزای زمان کمی خواهد داشت تا خودش را به مربی جدید ثابت کند و در ذهن او جایی داشته باشد و در غیر این صورت، او نیز باید از جمع شیاطین سرخ جدا شود.

 

1036301

دیدگاه‌ها