کد خبر : 1328300 | 05 خرداد 1395 ساعت 14:45 | 15.3K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با کادنا سر

راموس: سن سیرو به من انگیزه مضاعف می‌دهد

رئال مادرید و اتلتیکو، شنبه آتی در ورزشگاه سن سیروی میلان، فینال لیگ قهرمانان را برگزار خواهند کرد.

راموس: سن سیرو به من انگیزه مضاعف می‌دهد

به گزارش "ورزش سه"، بسیاری معتقدند که آنتوان گریزمان، مهاجم فرانسوی اتلتیکو که در 53 بازی این فصل موفق به زدن 32 گل برای این تیم شد، خطرناک ترین بازیکن برای رئال محسوب می شود اما راموس عقیده دیگری دارد.

 

1114553

 

او در همین رابطه به کادنا سر گفت:" من دوست دارم مقابل بهترین اتلتیکو بازی کنم.دوست دارم هر 11 بازیکن اصلی این تیم را مقابل خودمان ببینم. نگرانی من از بازیکن خاصی نیست که این یک بی احترامی به سیمئونه و تیمش است. من نگران تیم اتلتیکو هستم ولی اگر از من بخواهید بهترین بازیکن این تیم را به شما بگویم، از گریزمان نام خواهم برد."

 

پس از ناکامی در فتح لالیگا، حالا امید رئالی ها به قهرمانی در چمپیونزلیگ است. راموس در مورد وضعیت رئال گفت:" فصل دشواری بود و ما جابجایی مربی را نیز داشتیم. پس از آمدن زیدان، به سبک بازی ای که دوست داشتیم برگشتیم. تا روز آخر لالیگا، بارسلونا را تحت فشار قرار دادیم و حالا این شانس را داریم تا یک جام باارزش به هوادارانمان تقدیم کنیم. به شکست فکر نمی کنم ولی اگر موفق به قهرمانی نشویم، برای ما یک فاجعه نخواهد بود."

 

فینال سن سیرو:" جو ورزشگاه ها همیشه به من انگیزه می دهد و سن سیرو یکی از ورزشگاه هایی است که انرژی مضاعفی به من می دهد؛ هرچند که تاکنون در این ورزشگاه موفق نبوده ایم. الگوی من پائولو مالدینی، سال ها در سن سیرو بازی کرده و خوشحالم که فینال در این ورزشگاه برگزار می شود. همیشه گفته ام که میلان، مادرید ایتالیاست. از جو فوتبالی فوق العاده این شهر خوشم می آید و شنبه نیز روز خاصی خواهد شد."

دیدگاه‌ها