کد خبر : 1329047 | 08 خرداد 1395 ساعت 16:00 | 33K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با خبرنگاران

چراغ سبز "بیرین" برای بازگشت به بارسلونا

هکتور بیرین، بال راست اسپانیایی آرسنال که محصول آکادمی فوتبال بارسلوناست، مزد درخشش در فصل گذشته را با دعوت شدن به تیم ملی اسپانیا گرفت.

چراغ سبز "بیرین" برای بازگشت به بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، او یکی از مدعوین به تیم ملی اسپانیا برای حضور در یورو 2016 است و باید دید دل بوسکه او را در فهرست نهایی نیز قرار می دهد یا خیر. بیرین که روز گذشته به اردوی تیم ملی اسپانیا اضافه شد، این روزها مورد توجه باشگاه سابقش بارسلونا قرار گرفته است. او گزینه اول آبی اناری ها در صورت جدایی دنی آلوس است.

 

1115278

 

بیرین در مصاحبه با خبرنگاران و در همین رابطه گفت:" واضح است که وقتی یک بازیکن فصل خوبی را پشت سر می گذارد، شایعات زیادی در مورد او منتشر می شود. ولی من از این مسائل کاملا بی اطلاعم و مدیر برنامه هایم مسائل خارج از زمین را تحت کنترل دارد.

 

از اینکه مورد توجه بارسلونا و چند باشگاه دیگر قرار دارم بسیار خوشحالم و احساس غرور می کنم ولی در حال حاضر فقط به تیم ملی فکر می کنم. ضمن اینکه از حضور در آرسنال راضی هستم و فعلا به دنبال این هستم تا در تیم ملی جایگاهم را محکم کنم.

می دانم که اگر آلوس از بارسلونا برود، این باشگاه نیاز به جذب یک بال راست خواهد داشت. بازیکنان خوب زیادی در این پست بازی می کنند که می توانند به بارسا بپیوندند. در مورد خودم چیزی نمی دانم و باید دید چه اتفاقی خواهد افتاد."

دیدگاه‌ها