کد خبر : 1329250 | 09 خرداد 1395 ساعت 10:57 | 81.6K بازدید | 14 دیدگاه

ویژه نبرد آخر سال

10 بازیکن تماشایی فینال حذفی

ده بازیکن تماشایی فینال اروندان خرمشهر درغیاب 4 بازیکن تاثیرگذار.

10 بازیکن تماشایی فینال حذفی

به گزارش "ورزش سه"، استقلال و ذوب آهن یکشنبه شب ساعت 21 در بیست و نهمین دوره از مسابقات جام حذفی در ورزشگاه نفت و گاز خرمشهر در حالی به مصاف یکدیگر خواهند رفت که استقلال سجاد شهباززاده و خسرو حیدری را به دلیل محرومیت و تیم ذوب آهن احسان پهلوان و هاشم بیک زاده را به دلیل مصدومیت در ترکیب خود نخواهد دید.


درآستانه فینال جام حذفی میان این دوتیم به بررسی 5 بازیکن تاثیرگذار هر دو تیم در طول فصل خواهیم پرداخت.


استقلال تهران

•  مهدی رحمتی : مهدی رحمتی را می توان تاثیرگذارترین بازیکن استقلال در فصل جاری به حساب آورد. رحمتی در 26 بازی از 30 بازی این فصل از لیگ برتر به میدان رفته و در بسیاری بازی ها چهره تاثیر گذار تیم خود بود و بی حساب نبود که باشگاه استقلال تمام تلاش خود را به کار بست تا دروازه بان مطمئن خود را در بازی فینال به همراه داشته باشد. بدون شک حضور رحمتی در فینال می تواند شرایط روحی استقلال را بهبود بخشد و در صورت کشیده شدن بازی به ضربات به پنالتی نیز این تیم خیال آسوده تری خواهد داشت.

 

1102611


 
•  هرائر مگویان: نگاهی به عملکرد خط دفاعی استقلال در عدم حضور مگویان به خوبی نشانگر تاثیر مثبت این بازیکن در نتایج استقلال می باشد و زوج های دیگر قلب خط دفاعی استقلال در غیاب او عملکرد متزلزلی داشته اند. مگویان یکی از بهترین مدافعان لیگ برتر در فصل جاری بوده که حضورش در بازی با ذوب آهن می تواند کمک زیادی به پوشش ضعف های دفاعی تیمش و البته قهرمانی این تیم در جام حذفی نماید.

 

1101537


•  امید ابراهیمی: امید ابراهیمی را می توان یکی دیگر از ستاره های احتمالی بازی فینال قلمداد کرد. این بازیکن در 28 بازی به میدان رفته است و با به ثمر رساندن 10 گل بهترین گلزن تیمش نیز لقب گرفت. با توجه جدایی این بازیکن در پایان فصل و پیوستنش به تیم الاهلی قطر فینال جام حذفی می تواند فرصت مناسبی برای خداحافظی به یادماندنی این بازیکن از جمع آبی پوشان باشد و همین عامل می تواند انگیزه دوچندانی در او بوجود آورد. 

 

1090477    

 

•  بهنام برزای: بهنام برزای به زادگاه خود بازخواهد گشت. کاپیتان تیم ملی امید ایران که سابقه بازی در صنعت نفت آبادان  را نیز در کارنامه خود دارد در این فصل نتوانست شایستگی های خود را در ترکیب استقلال به نمایش بگذارد اما در بازی فینال و با تشویق بهبهانی هایی که به ورزشگاه خرمشهر می آیند می تواند به چهره تاثیرگذار این میدان تبدیل شود.

 

1104044


 
•  عادل شیحی: بازیکن  28 ساله مراکشی که 9 فصل را در تیم کلن سپری کرده بود، امسال و در نیم فصل به جمع آبی های پایتخت اضافه شد. او پس از پیوستن به استقلال با مصدومیت هایی دست به گریبان بوده و مصدومیت او در دقایق ابتدایی دربی نیز یکی از دلایل نمایش ضعیف استقلال مقابل حریف دیرینه بود. او که پس از مدت ها شرایط بازی را پیدا کرده می تواند نقطه مثبتی برای استقلال برای دیدار فینال باشد.


1102778


ذوب آهن:


•  رشید مظاهری: اگر استقلالی ها با وجود رحمتی باتجربه و یازده کلین شیت او در بازی های این فصل خیال راحتی از بابت دروازه خود دارند در مقابل تیم ذوب آهن نیز با داشتن رشید مظاهری جوان که در این فصل توانسته سیزده کلین شیت  در 30 بازی که به میدان رفته به ثبت برساند روزهای خوبی را درون دروازه سپری می کند. روز های خوب رشید مظاهری سنگربان ذوب آهن می تواند زنگ خطری برای مهاجمان ناآماده این روز های استقلال باشد.

 

1090532


   

•  هادی محمدی: چهره تاثیرگذار قلب خط دفاعی ذوب آهن دراین فصل 24 بار برای این تیم به میدان رفت و یک گل نیز به ثمر رساند. هادی محمدی که دارای مصدومیتی جزیی از ناحیه کمر بود در بازی مقابل العین روی نیمکت نشست تا مهیا بازی فینال شود. بدون شک او یکی از بازیکنان مورد اعتماد یحیی گل محمدی می باشد و بازی ندادن این بازیکن در آخرین دیدار آسیایی ذوب آهن نشان از اهمیت این بازیکن در خط دفاعی ذوب آهن بود.

 

1028792

 

•  قاسم حدادی فر: مرد سال فوتبال ایران در سال 1394 نقطه قوت تیم یحیی در بازی فینال خواهد بود. در صورتی که قاسم حدادی فرد یکی از روز های فوتبالی خوب خود را پشت سر بگذارد می تواند روز بسیار سختی برای تیم استقلال رقم بزند و هم چنین خود نیز به سومین قهرمانی همراه با ذوب آهن در چارچوب رقابت های حذفی دست یابد.

 

1100450

 

•  مهدی رجب زاده: مهدی رجب زاده 38 ساله و آماده این روزهای باشگاه ذوب آهن در تمامی 30 بازی لیگ به میدان رفته و در اکثر بازی های نیز توانسته با ارسال های زیبا و گلزنی های به موقع خود نقش تاثیرگذاری در موفقیت های این فصل ذوب آهن داشته باشد. عملکرد او در این فصل دلیل قرار گرفتن این بازیکن دوست داشتنی و تمام نشدنی در میان چهره های تاثیرگذار فینال می باشد.

 

1101515


 
•  کاوه رضایی: کاوه رضایی مهاجم مورد علاقه تیم های استقلال و پرسپولیس در بازار نقل و انتقالات می باشد. این بازیکن علارغم مصدومیت های پی در پی در لیگ پانزدهم در مجموع  24 بازی برای ذوب آهن انجام داد و  با 6 گل و  3 پاس گل یکی از ارکان موفقیت تیم جوان و هیجان انگیز ذوبی ها در این فصل بود. بدون شک او می تواند یکی از چهره های تاثیرگذار در فینال اروندان خرمشهر باشد.

 

1089615

دیدگاه‌ها