کد خبر : 1329423 | 09 خرداد 1395 ساعت 17:59 | 117.5K بازدید | 18 دیدگاه

بدون مهاجم کلاسیک مقابل ذوب آهن

اعلام 11 مرد استقلال برای فینال حذفی

ترکیب تیم فوتبال استقلال تهران برای دیدار فینال جام حذفی مقابل ذوب‌آهن مشخص شد.

اعلام 11 مرد استقلال برای فینال حذفی

به گزارش "ورزش سه"، استقلال تهران پس از کسب عنوان سومی در لیگ برتر امشب در فینال جام حذفی تلاش می‌کند تا کاپ قهرمانی را به هوادارانش هدیه دهد و علاوه بر آن سهمیه آسیایی را به صورت مستقیم به دست آورد.

 

پرویز مظلومی برای این مسابقه سید مهدی رحمتی را درون دروازه قرار داده است.


میلاد فخرالدین در دفاع راست به کار گرفته شده است، حنیف عمران‌زاده و هرائر مگویان دو مدافع میانی استقلال را تشکیل می‌دهند و سمت چپ خط دفاعی را میثم مجیدی پوشش خواهد داد.


محمدرضا خرسندنیا و امید ابراهیمی هافبک‌های دفاعی استقلال مقابل ذوب‌آهن خواهند بود و جلوتر از آنها فرشید اسماعیلی و یعقوب کریمی بازی می‌کنند.


جابر انصاری و بهنام برزای هم دو مهاجم تیم مظلومی برابر شاگردان یحیی گل‌محمدی هستند و این درحالی است که انتظار می‌رفت در غیاب سجاد شهباززاده محروم، آرش برهانی یا پروپجیچ در راس خط حمله استقلال قرار بگیرند اما سرمربی این تیم ترجیح داده برای فینال حذفی مهاجم کلاسیک نداشته باشد.

 

ترکیب استقلال مقابل ذوب‌آهن به شرح زیر است:

 

مهدی رحمتی، میلاد فخرالدینی، حنیف عمران‌زاده، هرائر مگویان، میثم مجیدی ،محمدرضا خرسندنیا، امید ابراهیمی، فرشید اسماعیلی،یعقوب کریمی، جابر انصاری و بهنام برزای.

 

دیدار تیم‌های استقلال تهران و ذوب‌آهن اصفهان ساعت 21 امشب به قضاوت علیرضا فغانی در ورزشگاه نفت و گاز خرمشهر برگزار می‌شود.

دیدگاه‌ها