کد خبر : 1329682 | 10 خرداد 1395 ساعت 13:50 | 2.1K بازدید | 0 دیدگاه

بیست و دومی آقامیرزایی در کاپ دو قایقرانی

ملی‌پوش قایقرانی ایران در کایاک تک نفره 500 متر بیست و دوم شد.

بیست و دومی آقامیرزایی در کاپ دو قایقرانی

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، در ادامه رقابت‌های قایقرانی کاپ دو جهانی در جمهوری چک علی آقامیرزایی دیگر نماینده ایران در ماده کایاک تک نفره 500 متر به فینال C راه پیدا کرده بود که در پایان این رقابت در جایگاه چهارم ایستاد و در کل مسابقات بیست و دوم شد.

 

او در این مسابقه با حریفانی از سوئیس، ازبکستان، سوئد، استونی، ایتالیا، آلمان و فنلاند رقابت کرد و در نهایت با زمان 1:45.696 دقیقه در رده چهارم قرار گرفت. در این مسابقه نمایندگان آلمان، ایتالیا و سوئد در رده های اول تا سوم قرار گرفتند.

 

در کایاک چهارنفره 1000 متر مردان نیر قایق ایران با ترکیب احمدرضا طالبیان، فرزین اسدی، علی آقامیرزایی و صادق زمانی با حریفانی از چک، سوئد، سنگاپور، قزاقستان، مجارستان، ترکیه و مجارستان رقابت کرد و در نهایت با زمان 3:02.207 دقیقه در رده ششم قرار گرفت و به نیمه نهایی راه یافت. در دور نیمه نهایی کایاک چهارنفره نیز تیم ایران با حریفانی از سوئد، دانمارک، ترکیه، چک، مجارستان، آرژانتین، صربستان و سنگاپور رقابت کرد و در نهایت با زمان 3:05.115 دقیقه پنجم شد و از راه یابی به فینال باز ماند. در این مسابقه تیم های مجارستان، چک و آرژانتین در رده های اول تا سوم قرار گرفتند.

 

پیش از این احمدرضا طالبیان و فرزین اسدی در کایاک تک نفره هزار متر رقابت کرده بودند که اسدی بیست و سوم شد و احمدرضا طالبیان نیز با اعلام خطایش از لیست حذف شد.

 

با این نتایج کار ملی پوشان ایران در کاپ جهانی به پایان رسید.

 

دیدگاه‌ها