کد خبر : 1329707 | 10 خرداد 1395 ساعت 14:55 | 5.1K بازدید | 0 دیدگاه

رجب‌زاده: قهرمانی حذفی کمترین حق ما بود

کاپیتان ذوبی ها می گوید قهرمانی در جام حذفی کمترین حق ما بود و ذوب‌آهن امسال شایستگی بیشتر از اینها را داشت. متأسفانه امسال لیگ را از دست دادیم و در لیگ قهرمانان آسیا هم می‌توانستیم به مرحله بعدی صعود کنیم.

رجب‌زاده: قهرمانی حذفی کمترین حق ما بود

به گزارش "ورزش سه"، مهدی رجب زاده در رابطه با بازی تیم های ذوب آهن و استقلال و قهرمانی اصفهانی ها در جام حذفی می گوید: بازی بسیار سختی بود و تیم ملا به دلیل حضور در لیگ قهرمانان آسیا و بازی برابر العین به شدت تحت فشار بود اما خدا را شکر سربلند بیرون آمدبم.


وی ادامه داد: انجام سه بازی در 10 روز خیلی سخت است و همان‌طور که دیدید احسان پهلوان و هاشم بیک‌زاده در همین مدت مصدوم شدند. خود من هم مصدوم بودم که با تلاش پزشک تیم به این مسابقه رسیدم که جا دارد از زحمات کادر پزشکی هم تشکر کنم.


کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: قهرمانی در جام حذفی کمترین حق ما بود و ذوب‌آهن امسال شایستگی بیشتر از اینها را داشت. متأسفانه امسال لیگ را از دست دادیم و در لیگ قهرمانان آسیا هم می‌توانستیم به مرحله بعدی صعود کنیم که نشد ولی فکر می‌کنم حقمان بود که در جام حذفی به قهرمانی برسیم.


رجب‌زاده در رابطه با ادمه همکاری خود با ذوبی ها گفت: من با ذوب آهن قرارداد دارم و به امید خدا فصل آینده را هم در این تیم خواهم بود.


کاپیتان ذوبی ها در پایان گفت: جای بازیکنانی که به دلیل مصدمیت در فینال حضور نداشتند در این مسابقه خالی بود. من این جام را به مردم اصفهان و هواداران ذوب‌آهن تقدیم می‌کنم.

دیدگاه‌ها