کد خبر : 1330470 | 13 خرداد 1395 ساعت 10:00 | 20.8K بازدید | 1 دیدگاه

حضور ٥ ساله خرمشهر در جام خذفی

نماینده فوتبال خرمشهر 5 سال است که به رقابت های جام حذفی دعوت می شود اما پیش تر به دلیل کمبود امکانات سخت افزاری در این شهر از حضور در بازی ها انصراف می داد.

حضور ٥ ساله خرمشهر در جام خذفی

به گزارش "ورزش سه"، فریبرز محمودزاده، مسئول برگزاری بازی های لیگ یک و جام حذفی در مورد افتتاحیه جام حذفی در خرمشهر گفت: از آنجایی که جام حذفی یادواره آزادسازی خرمشهر برگزار می شود ما طی 5 سال اخیر یک عدد در قرعه کشی را برای نماینده خرمشهر در نظر می گرفتیم و استان خوزستان علاوه بر قهرمان استان قهرمان خرمشهر را هم سهمیه داشت اما نماینده این شهر به دلیل کمبود امکانات سخت افزاری از حضور در بازی ها انصراف می داد که الحمدالله این مشکل در فصل آتی به چشم نخواهد آمد چون همان طور که دیدید خرمشهر صاحب یک ورزشگاه آبرومند شده است.

 


محمود زاده با اشاره به اینکه در فصل آتی تیم های لیگ برتر یک مرحله زودتر وارد بازی های جام حذفی می شوند ادامه داد: با این تصمیم قهرمانی در جام حذفی برای تیم های لیگ برتری سخت تر می شود. تیم های لیگ برتری فصل گذشته از مرحله یک شانزدهم نهایی وارد بازی ها می شدند اما این فصل از مرحله یک سی و دوم پا به بازی ها می گذارند. به هر صورت در این فصل اگر نماینده خرمشهر در بازی ها حضور پیدا کند بازی افتتاحیه جام حذفی هم در خرمشهر برگزار می شود. همان طور که گفتم این موقعیت در سال های گذشته برای نماینده خرمشهر وجود داشته است.

دیدگاه‌ها