کد خبر : 1330986 | 15 خرداد 1395 ساعت 19:00 | 89.2K بازدید | 0 دیدگاه

یورو، میدان فرصت ها

تیم منتخب ستاره های قابل ترانسفر یورو(عکس)

ستاره های زیادی می توانند پس از رقابت های یورو 2016 از انتقال های بزرگ تابستان باشند.

تیم منتخب ستاره های قابل ترانسفر یورو(عکس)

 

به گزارش "ورزش سه"، یورو 2016 محل درخشش ستاره هایی خواهد بود که می توانند پس از این رقابت ها در بازار تابستانی نیز ستاره باشند و انتقال های گران قیمتی را خلق کنند. در حال حاضر تیم هایی چون بایرن(هوملس و سانچز) و سیتی(گوندوگان) موفق به انجام یکی دو خرید خوب و بزرگ شده اند ولی دیگر تیم های متمول و سرشناس اروپایی منتظر شروع یورو 2016 و درخشش احتمالی چندین ستاره در این تورنمنت هستند تا بتوانند با ارزیابی بیشتری اقدام به شکار مهره های مورد نیازشان کنند.

 

یورو 2012 بطور مثال محل درخشش یوردی آلبا بود و بارسا را متقاعد کرد که او را از والنسیا بازگرداند. در یورو 2008 نیز آرشاوین در تیم ملی روسیه خود را به عنوان یک ستاره مطرح کرد و راهی آرسنال شد. رئال هم از جام جهانی 2010 به عنوان فرصتی خوب برای جذب دو ستاره استفاده کرد و توانست اوزیل و خدیرا را به سبب درخششان در تیم ملی آلمان جذب کند.

 

مارکا در گزارشی ویژه که در شماره امروز این نشریه به چاپ رسیده نگاهی داشته به بازیکنانی که در تیررس تیم های بزرگ قرار دارند و می توانند با درخشش در یورو، قیمتشان را نیز افزایش دهند. تیم منتخب بازیکنان قابل ترانسفر رقابت های یورو 2016، به شرح زیر است:

 

 

 

1117385

 

داوید دخیا: دروازه بان منچستریونایتد بار دیگر شایعه حضورش در رئال مادرید وجود دارد و مورینیو قصد دارد پس از یورو این دروازه بان را در منچستر حفظ کند.

 

1117165

 

استفان لیششتاینر: پیوستن دنی آلوس به یووه می تواند باعث شود تا این مدافع سوییسی به پیشنهاد  باشگاه پی اس جی فرانسه جدی تر فکر کند.

 

1099783

 

جان استونز: جدال مورینیو و گواردیولا برای خرید استونز از اورتون پس از رقابت های یورو 2016 بسیار دیدنی خواهد بود و احتمالا این مدافع با استعداد به یکی از دو تیم یونایتد و سیتی منتقل می شود.

 

داوید آلابا: مدافع بایرن مونیخ شاید پس از رقابت های یورو 2016 راهی رئال مادرید شود. انتظار می رود که مذاکرات پس از این رقابت ها آغاز شود. حتی شنبده شده که بارسلونا نیز علاقمند به جذب این بازیکن است.

 

1096221

 

سیم ورسالیکو: مدافع راست ساسولو از اتلتیکو ماردید پیشنهاد جدی دارد و پس از رقابت های یورو پروسه پیوستنش به این تیم ادامه پیدا می کند. یوونتوس البته حق خرید او را در اختیار دارد اما بعید است با پیوستن دنی آلوس، اقدامی در این باره کند.

 

پل پوگبا: شایعه انتقال پوگبا به یونایتد و رئال مادرید همچنائن شنیده می شود و پس از رقابت های یورو نیز باید منتظر ادامه این شایعات باشیم.

 

1117148

 

انگولو کانته: هم وطن پوگبا در لسترسیتی نیز از پی اس جی فرانسه و چلسی انگلیس پیشنهاد دارد و انتقالش به یکی از این دو تیم دور از ذهن نیست.

 

آندری یارمولنکو: هافبک خوش استیل اوکراینی پس از یورو می تواند راهی یکی از تیم های مطرح اروپایی شود. او پیشنهادات خوبی از سراسر اروپا دارد.

 

ادن هازارد: ستاره بلژیکی چلسی فصل خوبی را پشت سر نگذاشته و شایعه حضورش در رئال مادرید همچنان شنیده می شود. هازارد هیچ گاه علاقه اش به رئال را پنهان نکرده است.

 

1096184

 

آلوارو موراتا: مهاجم پر مشتری یوونتوس مجموعه ای از باشگاه های مطرح اروپایی را علاقه مند به خود می بیند و باید دید چه اتفاقاتی پس از یورو رخ می دهد. رئال مادرید، اتلتیکو مادرید، یوونتوس، چلسی، منچستریونایتد و آرسنال همگی وضعیت موراتا را رصد می کنند.

 

1094460

 

روبرت لواندوفسکی: مهاجم جنجالی بایرن مونیخ گفته می شود با رئال مادرید نیز مذاکره کرده و باید دید پس از رقابت های یورو در نهایت چه اتفاقاتی رخ می دهد. بایرن مونیخ در صورت جدایی لواندوفسکی به سراغ هیگواین خواهد رفت.

 

991439

 

تیم ذخیره ها نیز بدین شرح است:

کورتوا(بلژیک)-آلدروایرلد(بلژیک)-رودریگز(سوئیس)-ناینگولان(بلژیک)-فلورنزی(ایتالیا)-کریخوویاک(لهستان)-چالهان‌اوغلو(ترکیه)-پایه(فرانسه)-لوکاکو(بلژیک)-هری کین(انگلیس)

 

در این تورنمنت همچنین هستند بازیکنان جوانی که می توانند در صورت قرار گرفتن در ترکیب تیم های ملیشان درخشیده و ارزش های خود را مضاعف کنند.

 

تیم منتخب بازیکنان آینده دار یورو:

ریکو(اسپانیا)-بیرین(اسپانیا)-لیندولف(سوئد)-کیمیچ(آلمان)-گوئریرو(پرتغال)-وایگل(آلمان)-سانچز(پرتغال)-سانه(آلمان)-مارسیال(فرانسه)- دله آلی(انگلیس)-راشفورد(انگلیس)

دیدگاه‌ها