کد خبر : 1330991 | 15 خرداد 1395 ساعت 19:58 | 31.5K بازدید | 0 دیدگاه

به هواداران تراکتورسازی تعهد داریم

کیانی:از قطر پیشنهاد داشتم اما ترجیح‌دادم‌بمانم

کاپیتان تراکتورسازان که قرارداد خود را یک فصل دیگر با این تیم تمدید کرد می گوید به دلیل اوضاع مناسب تراکتورسازی و تعهد به هواداران این تیم ترجیح داد بازهم با پیراهن این تیم در لیگ برتر حضور پیدا کند.

کیانی:از قطر پیشنهاد داشتم اما ترجیح‌دادم‌بمانم

به گزارش "ورزش سه"، مهدی کیانی که امروز قرارداد خود را با تراکتورسازان تمدید کرد در گفتگوی کوتاهی ضمن تایید این خبر گفت: خیلی خوشحالم که تیم اکنون در اوضاع مناسبی حضور دارد، وضعیت کادرفنی و کادر مدیریتی باشگاه مشخص است و به همین دلیل می تواند پیش فصل خوبی داشته باشد. خوشحالم که آقای قلعه نویی در تیم حضور دارند و با توجه به نتیجه گیری ایشان و تراکتورسازی، به امیدخدا در فصل پیش رو می توانیم در هر دو جام مدعی قهرمانی باشیم.


کیانی ادامه داد: من از لیگ قطر هم پیشنهاد داشتم و اتفاقا باشگاه تراکتورسازی در جریان این موضوع بود اما وقتی دیدم اوضاع مناسبی در تیم حکمفرماست و قرار است سال آینده تیمی برای قهرمانی تدارک ببینیم ترجیح دادم بمانم تا به امید خدا در فصل آینده به عنوان کاپیتان تیم جام قهرمانی را بالای سر ببرم.


کاپیتان تراکتوری ها در پایان گفت: من هم مانند دیگر بازیکنان این تیم به هواداران تراکتورسازی تعهد دارم و امیدوارم در فصل پیش رو بتوانیم با بازی ها و امتیازات خوب، از خجالت آنها دربیاییم و جام قهرمانی لیگ برتر را به تبریز ببریم.

دیدگاه‌ها