کد خبر : 1331010 | 15 خرداد 1395 ساعت 21:20 | 11.3K بازدید | 0 دیدگاه

برتری آلمان مقابل مجارستان در دیدار دوستانه

آلمان موفق شد در آخرین دیدار دوستانه اش یپش از یورو با 2 گل از سد مجارستان عبور کند.

برتری آلمان مقابل مجارستان در دیدار دوستانه

به گزارش "ورزش سه"، از ساعتی پیش تیم ملی آلمان در آخرین بازی دوستانه خود پیش از شروع یورو میزبان مجارستان بود.

 

فقط دو دقیقه از شروع بازی گذشته بود که گوتزه و دراکسلر اولین خطر را روی دروازه حریف ایجاد کردند اما پرچم کمک داور به نشانه آفساید بالا رفته بود. دقیقه پنج سانتر بلند بندیکت هوودس یک ضربه کرنر برای ژرمن‌ها به دنبال داشت که کروس آنرا به سوی تیر یک جایی که توماس مولر ایستاده بود نواخت، اما این موقعیت در نهایت ثمری نداشت.

 

دقیقه ده اولین فرصت خطرناک برای مجارها پدید آمد؛ یک سانتر از فاصله شانزده متری می‌رفت تا با ضربه سر پینتر وارد دروازه آلمان شود اما این اتفاق نیفتاد. یک دقیقه بعد شوت سهمگین مولر از بیست متری به دست دروازه‌بان مجارستان برخورد کرد تا پیش از گل شدن به تیر دروازه بخورد و بازی همچنان 0-0 پیگیری شود.

 

بعد از گذشت نیمی از چهل و پنج دقیقه نخست شاگردان لوو همانطور که انتظار می‌رفت کنترل کار را در دست داشتند اما سنگربان و مدافعان حریف عملکرد قابل قبولی از خود نشان می‌دادند. آنها در دقیقه 27 موقعیتی جدی داشتند تا دروازه آلمان را تهدید کنند اما توپشان با دخالت رودیگر به کرنر رفت. این کرنر خطرناک‌ترین فرصت را برای مجارها ایجاد کرد ولی ضربه پینتر با اختلافی بسیار کم از بالای دروازه نویر به بیرون رفت. دقیقه 39 نفوذ دراکسلر به یک‌شانزدهم زمین حریف موقعیتی را برای هکتور مهیا کرد، پاس این بازیکن روی تیر یک به گوتزه نرسید اما پرش آدام لانگ موجب شد توپ او وارد دروازه خودی شود و نیمه نخست با یک گل به سود ژرمن‌ها به پایان برسد.

 

 

1117411

 

در نیمه دوم بارش شدید باران آغاز شد و روند بازی را تحت الشعاع خود قرار داد. آلمان باز هم شروع بهتری در مقایسه با حریف داشت. دقیقه 51 تونی کروس اولین کرنر این نیمه را ارسال کرد اما هم‌تیمی‌هایش نتوانستند این توپ را دریافت کرده و آنرا به فرصت گلزنی تبدیل کنند. او دقیقه 57 در یک رفت و برگشت با جولیان دراکسلر دوباره در صدد ایجاد موقعیت بود اما جایر بودن آب زیاد در زمین مانع موفقت او شد.

 

در این دقایق دو مربی دست به تعویض‌های متعدد زدند. دقیقه 63  ضربه سر ماریو گومز روی سانتر بواتنگ با واکنش ناقص دروازه‌بان مجارستان دور شد، اما توماس مولر از سمت راست از راه رسید و این توپ را به گل دوم ژرمن‌ها تبدیل کرد. دقیقه 76 پاس چیپ گوتزه برای گومز شاگردان لوو را در موقعیت زدن گل بعدی قرار داد اما بازیکنان حریف مانع این اتفاق شدند. تنها موقعیت گلزنی حریف در این نیمه در دقیقه  88 به دست آمد اما مهار توپ بلند آنها برای نویر کاری نداشت تا بازی در نهایت با برتری 2 بر 0 آلمان میزبان به پایان برسد.

دیدگاه‌ها