کد خبر : 1331228 | 16 خرداد 1395 ساعت 18:57 | 5K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی مکزیک - اروگوئه

در حساس ترین بازی گروه C رقابت های کوپا آمه ریکا مکزیک و اروگوئه به مصاف هم می روند.

پیش بازی مکزیک - اروگوئه

به گزارش "ورزش سه"، دیدار مکزیک و اروگوئه به اعتقاد بسیاری از کارشناسان می تواند جدال سرگروهی در گروه C کوپا آمه ریکا باشد.

 

مکزیک

مکزیک وضعیت بسیار ایده آلی دارد. آمار آن ها در بازی هایشان خیره کننده است. نماینده کونکاکاف در ورژن جدید رقابت های کوپا آمه ریکا، هر 5 دیدار اخیر خود را با پیروزی پشت سر گذاشته و با توپی پر راهی کوپا شده است. پیروزی های ارزشمند مقابل شیلی و پاراگوئه در 2 دیدار اخیر نشان می دهد که سبز پوشان از وضعیت بسیار خوبی بهره می برند. خاویر هرناندز همچنان مشهورترین بازیکن مکزیک و امید اصلی آن ها در خط حمله محسوب می شود و امیدوار است فصل خوبش را با درخشش در آمریکا تکمیل کند. مکزیک به دنبال سرگروهی در این گروه خواهد بود و می داند که پیروزی در دیدار نخست مقابل اروگوئه می تواند تا حد زیادی آن ها را به این هدف برساند.

 

اروگوئه

پدیده چند سال اخیر فوتبال آمریکای جنوبی برای درخشش دوباره روی این دوره از رقابت های کوپا آمه ریکا حساب ویژه ای باز کرده است. آن ها البته در مهم ترین مصاف خود در دور گروهی مقابل مکزیک، لوئیس سوارز، فوق ستاره خود را در اختیار ندارند با این حال امیدوار هستند تا دیگر ستاره هایشان در بهترین فرم خود قرار داشته باشند. اروگوئه 5 بار در کوپا آمه ریکا مقابل مکزیک قرار گرفته که تنها در 1 دیدار یپروز شده اما آخرین مصاف در کوپا را مقابل مکزیک در سال 2011 با برد پشت سر گذاشته است. اروگوئه در 5 بازی اخیرش نیز 3 پیروزی به دست آورده تا نشان دهد در مجموع از فرم ایده آلی بهره می برد.

دیدگاه‌ها