کد خبر : 1332228 | 20 خرداد 1395 ساعت 18:05 | 13.1K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با خبرنگاران

تمجید دونگا از درخشش کوتینیو مقابل هائیتی

کوتینیو، ستاره تیم ملی برزیل و باشگاه لیورپول، در برتری 7-1 سلسائو بر هائیتی در کوپا آمریکا ستاره تیمش بود.

تمجید دونگا از درخشش کوتینیو مقابل هائیتی

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال برزیل در دومین دیدار خود در رقابت‌های کوپا آمه ریکا جشنواره گل به راه انداخت و با نتیجه هفت بر یک برابر هاییتی به پیروزی رسید تا با تفاضل گل بهتر نسبت به پرو در صدر جدول رده‌بندی گروه خود قرار گیرد.

 

1118390


کارلوس دونگا از عملکرد شاگردانش راضی است. با این حال تاکید کرد که تیم او هنوز به آمادگی کامل خود نرسیده است. سرمربی سلسائو گفت:" نهایت تلاش خود را به کار می‌گیریم تا بازی به بازی بهتر شویم. بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و از عملکرد شاگردانم رضایت دارم. با برزیل آماده‌ای که در نظر دارم فاصله داریم."


دونگا در ستایش از عملکرد درخشن کوتینیو گفت:" کوتینیو از فرصت‌هایی که به دست آورد به خوبی استفاده کرد و یکی از بهترین بازی‌های خود را به نمایش گذاشت. او اعتماد کادر فنی را به دست آورده و الان خود او هم با اعتماد به نفس بالایی بازی می‌کند. به این بازیکن گفته‌ام که باید در تیم ملی هم مانند برزیل شجاع بازی کند و خوشبختانه او به این توصیه‌ها عمل کرد."


سرمربی سلسائو با وجود این پیروزی پر گل تاکید کرد که تیمش هنوز به آمادگی کامل خود نرسیده است:" ما در کل بازی بسیار خوبی را به  نمایش گذاشتیم و از عملکرد همه بازیکنان راضی هستم. در مسیر درستی گام برمی‌داریم، اما هنوز به آنچه می‌خواهیم دست پیدا نکرده‌ایم و آن تیم آماده‌ای که دوست دارم نشده‌ایم. برزیل به دنبال رسیدن به اوج آمادگی خود است و باید بازی به بازی خوب شود."


پیروزی هفت بر یک برزیل برابر هایتی شکست هفت بر یک این تیم برابر آلمان در جام جهانی ۲۰۱۴ را به یاد فوتبال دوستان آورد، اما دونگا این گونه واکنش نشان داد:" این دو بازی هیچ ربطی به هم ندارند."

دیدگاه‌ها