کد خبر : 1332393 | 21 خرداد 1395 ساعت 16:23 | 379.6K بازدید | 21 دیدگاه

برهانی، فخرالدینی، حنیف و ... چه گفتند

واکنش گروه هشت به جدایی از استقلال

علیرضا منصوریان سرمربی استقلال با وجود همه فشارها 8 بازیکن این تیم را در فهرست خروجی خود قرار داد.

واکنش گروه هشت به جدایی از استقلال

به گزارش "ورزش سه"، وحید طالب لو، حنیف عمران زاده، آرش برهانی، پروپجیچ، عادل شیحی، محمدرضا خرسندنیا، میلاد فخرالدینی و مهدی مومنی 8 بازیکنی بودند که از جمع استقلالی ها کنار رفتند. بازیکنانی که منصوریان برای بهبود شرایط تیمش و البته کاهش میانگین سنی استقلال اقدام به خروج آنها از لیست کرده است. اگرچه این هافبک سابق آبی پوشان با سه بازیکن از این جمع همبازی بوده و احتمالا برای اتخاذ این تصمیم چندان راحت نبوده است.


نکته اینکه برخی از مسئولان استقلال از این تصمیم منصوریان ناراضی بوده اند و او با خاموش کردن موبایل و حضور در نشست مطبوعاتی و هماهنگی با وب سایت باشگاه آنها را عمل انجام شده قرار داده است. از بین این 8 نفر طالب لو، عمران زاده و برهانی بازیکنان استخوان دار و محبوبی در استقلال هستند که جدایی شان بدون حاشیه نخواهد بود. اما واکنش این 8 نفر به جدایی چیست؟


برهانی:
آرش برهانی که در دوران حضورش در استقلال بازیکن حاشیه سازی نبوده با موضوع حضورش در فهرست مازاد استقلال هم فعلا برخورد تندی نداشته است. او با انتشار کامنتی در اینستاگرام چنین نوشته بود: خدا می دونه 9 سال تمام تلاشم رو خالصانه برای حضور در استقلال کردم تا بتونم لحظات خوبی را هرچند کم برای هواداران استقلال بکنم. الان وجدانم راحته اگرچه می تونستم بیشتر در این سال ها به استقلال کمک کنم ولی همه چیز دست من نبود.


عمران زاده:
حنیف عمران زاده که بعد از شکست استقلال در فینال جام حذفی از بازیکنان خداحافظی کرده بود، از اینکه در فهرست مازاد استقلال قرار گرفته ناراضی است اما در پاسخ به خبرنگار ورزش سه اعلام کرد قصد گفتگو و مصاحبه در این زمینه را ندارد.


مهدی مومنی:
مهدی مومنی وینگر سابق تیم های صبا، فولاد و استقلال خوزستان که در نیم فصل اول گذشته به نفت رفت و در این یم هم بازی نکرد بعد از یک نیم فصل کاملا ناموفق در استقلال، به انتقاد از منصوریان پرداخت و گفت: می دانسته که از فهرست کنار می رود چراکه سرمربی فعلی استقلال در نفت هم به او اعتقاد نداشته و به بازی اش نگرفته است.


میلاد فخرالدینی:
این دفاع راست اهل کرمان با واکنشی تند نسبت به خروجش از فهرست استقلال موضوع باند را عامل جدایی اش دانسته و گفته است: من چون در باند یک فرد خاص نبودم از تیم کنار گذاشته شدم. 9 سال سابقه حضور در لیگ برتر را دارم و در این مدت هرگز برای بازی کردن به کسی باج نداده بودم. اگر این کار را می کردم امروز در لیست خروج استقلال نامم قرار نمی گرفت.  


وحید طالب لو:
این دروازه بان باسابقه استقلالی ها که زمزمه های حضورش در تیم فوتبال صبا شنیده می شود در آمریکا به سر می برد و هنوز واکنشی به این خبر نداشته است.


محمدرضا خرسندنیا:
خرسندنیا در حضور 2 فصل اش در استقلال در بیشتر بازی ها روی نیمکت ذخیره ها قرار گرفت اما در مجموع زمانی که در زمین حاضر بود نمایش قابل قبولی داشت. او که کمتر خودش را به حاشیه می برد، در گفتگویی به خبرنگار ما گفت: تا تکلیف تیم فصل آینده ام مشخص نشود، حاضر نیستم صحبتی کنم چراکه دوست ندارم حاشیه ایی برایم درست شود. دوست دارم در انتخاب فصل آینده ام دقت کنم و فعلا صحبتی ندارم.


پروپجیچ:
این مهاجم اهل کرواسی بعد از یک فصل ناموفق در استقلال در حالی در فهرست استقلال قرار گرفته که گفته می شود یک فصل دیگر با آبی ها قرارداد دارد که این مساله با توجه به سن و سال او و البته عملکردش عجیب به نظر می آید. او مثل اکثر بازیکنان خارجی برخورد خاصی با این ماجرا نداشته و احتمالا مدیربرنامه های او در این زمینه پاسخگو خواهد بود.


عادل شیحی:
از عادل شیحی خبر خاصی در دست نیست جز اینکه لغو همکاری با  این هافبک دو رگه استقلال خبر عجیبی نیست.

دیدگاه‌ها