کد خبر : 1332615 | 22 خرداد 1395 ساعت 12:35 | 113.8K بازدید | 0 دیدگاه

با حضور امیری در پرسپولیس

منوی برانکو هم مثل کی‌روش باز می‌شود

برانکو این فصل در برخی از پست ها با کمبود مهره مواجه بود همانند روزهای اول حضور کی روش در تیم ملی اما همان طور که منوی کی روش در تیم ملی تا ده سال آینده باز شده به نظر می رسد با خریدهای جدید پرسپولیس دستان برانکو هم باز می شود.

منوی برانکو هم مثل کی‌روش باز می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، اگر چه مهدی طارمی اعلام کرده نیت بازی در یکی از تیم های خارجی را دارد و بنگتسون هم رفت اما برانکو دستور خرید یک مهاجم ششدانگ در راس خط حمله را داده و این بازیکن به زودی به ترکیب اضافه می شود.


اگر نیت برانکو بازی با سیستم 2-4-4 باشد علی علیپور زوج مهاجم خارجی خواهد شد به خصوص که علیرضا خوب می جنگد و هر مهاجمی در کنار او بازی کند به واسطه تلاش های علیرضا صاحب موقعیت های خوبی برای گلزنی خواهد شد. اگر تصمیم به  بازی با تک مهاجم باشد علیپور کمی شرایط سختی برای بازی پیدا خواهد کرد.


در سیستم 1-3-2-4 بی شک وحید امیری که از تیم ملی به پرسپولیس آمده بال چپ بازی خواهد کرد، دیگر گزینه برای بازی در این پست امید عالیشاه است. بال راست هم در بهترین شرایط به فرشاد احمد زاده می رسد. او هم همانند وحید امیری جانشین خوبی خواهد داشت. ساسان انصاری. پشت مهاجم نوک هم بازی به محسن مسلمان خواهد رسید که قابلیت پاس های کوتاه و بلند را دارد. کمال و نورالهی هم زوج جلوی خط دفاعی خواهند بود.


در این ترکیب می بینید که برانکو با انتخاب های متعدد روبرو است  و اگر خدای ناکرده بازیکنی در یکی از پست ها مصدوم یا محروم شود دغدغه های نخواهد داشت.


شاید همین ترافیک موجب شود که برانکو تصمیم به بازی با سیستم 2-4-4 لوزی بگیرد که در این صورت علیپور و مهاجم خارجی در خط حمله به میدان خواهند آمد. در این صورت از بین کمال و نورالهی یک بازی خواهد کرد. زوج در میانه میدان بی شک محسن مسلمان خواهد بود و در کنار ها باز هم همان ترافیک وجود دارد. فرشاد احمدزاده، امید عالیشاه، ساسان انصاری، وحید امیری. تازه مهرداد محمدی هم قرار است به ترکیب تیم پرسپولیس اضافه شود! 6 بازیکن برای دو پست باقی مانده!!! هافبک راست  و چپ و این همه بازیکن.


البته که باشگاه پرسپولیس و برانکو باید کثرت حضور بازیکن خوب در ترکیب تیم را به فال نیک بگیرند. پرسپولیس فصل گذشته از عدم حضور یک دروازه بان ششدانگ در ترکیب تیم ضربه خورد و شاید هم قهرمانی را از دست داد اما کمتر تیمی است که به خاطر مهره های خوب قهرمانی را از دست دهد هر چند که مدیریت این همه مهره خوب هنر است و شاید بحران زا هم باشد.

دیدگاه‌ها