کد خبر : 1332616 | 22 خرداد 1395 ساعت 12:38 | 2.4K بازدید | 0 دیدگاه

برگزاری اردوهای پارالمپیکی تیم های ملی

تیم های ملی نابینایان در رشته های دو و میدانی و جودو ، تمرینات خود برای حضور در پانزدهمین دوره رقابت های پارالمپیک را از فردا ( یکشنبه) آغاز می کنند.

برگزاری اردوهای پارالمپیکی تیم های ملی

به گزارش "ورزش سه " به نقل از فدراسیون نابینایان و کم بینایان، با توجه به کسب سه سهمیه ورزشکاران دو و میدانی کار برای بازیهای پارالمپیک ریو برزیل، برگزاری اردوهای پارالمپیکی تیم های ملی در دستور کار این فدراسیون قرار گرفت.

 

بر همین اساس نخستین مرحله این اردوها برای ورزشکاران دو و میدانی از فردا یکشنبه 23 خردادماه تا چهارم تیرماه با حضور سه ورزشکار در بخش مردان که موفق به کسب سهمیه شده اند، در شهر رشت آغاز می شود. سامان پاکباز، سجاد نیک‌پرست و عرفان حسینی اردونشینان تیم ملی دو و میدانی هستند که زیر نظر محسن پاکباز و حمید مزارزئی اعضای کادر فنی، پیگیر تمرینات خواهند بود.

 

در همین راستا،نهمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی جودو نابینایان جهت شرکت در بازی های پارالمپیک 2016 ریو نیز از امروز 22 خردادماه تا 5 تیرماه درقائم شهر برگزار می شود.حامد علیزاده، سید امید جعفری،حمزه ندری، عین اله حسین پور، پویا آب بخش و محمد جعفری ورزشکارانی هستند که تحت نظر علی رضا امینی، محمدرضا یوسف زاده و امیرعباس انوری به عنوان اعضای کادر فنی در این اردو حضور دارند.

دیدگاه‌ها