کد خبر : 1332619 | 22 خرداد 1395 ساعت 12:47 | 159.8K بازدید | 0 دیدگاه

سومین تفنگدار نفتی در پرسپولیس

لبخند امیری بعد از یک ماه پرهیاهو (عکس)

شکار بزرگ پرسپولیسی ها امروز وقتی قراردادش را امضا کرد با در دست گرفتن لوگوی باشگاه از انگیزه های بالایش برای درخشش در تیم جدید خبر داد.

به گزارش "ورزش سه"، وحید امیری شاه ماهی این فصل نقل و انتقالات بعد از تمام اتفاقاتی که در دو، سه هفته گذشته برایش رخ داد تا جایی که یک روز استقلالی شد روز دیگر پرسپولیسی در نهایت صبح امروز با حضور در باشگاه پرطرفدار پایتخت رسما قراردادی دو ساله با سرخپوشان به امضا رساند تا به جمع ستاره های این فصل پرسپولیس پیوسته و سومین تفنگدار نفتی اردوی این تیم لقب بگیرد.


بعد از بیرانوند و سیدجلال حسینی، وحید امیری مثلث نفتی های حاضر در پرسپولیس را تکمیل کرد تا با اتکا به این مثلث که در فصل گذشته جزو بهترین های تیم خوب بودند برانکو تیمی قدرتمندتر از فصل قبل روانه جام های پیش رو کند. در این بین جذب وحید امیری که استقلال و منصوریان سخت در پی جذبش بودند برای طرفداران حلاوت بیشتری داشت چون با حضور این بازیکن چپ پا حالا در فاز تهاجمی هم پرسپولیسی ها به خوبی تقویت شدند به خصوص که امیری قابلیت بازی در چند پست را دارد.


وحید امیری هم با لبخندی که بر لب دارد کاملا مشخص است از اتخاذ این تصمیم و قراردادی که بسته کاملا راضی است و حالا بر محبوبیتش نیز افزوده خواهد شد گرچه خود او نیز می داند که برای حضور در ترکیب اصلی پرسپولیس رقبای سرسختی در اردوی پرسپولیس دارد.

 

دیدگاه‌ها