کد خبر : 1332691 | 22 خرداد 1395 ساعت 16:15 | 8.2K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با خبرنگاران

تمجید هوگو لوریس از بازی درخشان پایه

در حالی که همه منتظر هنرنمایی پوگبا در بازی شب گذشته فرانسه و رومانی بودند، این دیمیتری پایه بود که به تنهایی باعث برتری خروس ها برابر رومانی سختکوش شد.

تمجید هوگو لوریس از بازی درخشان پایه

 

به گزارش "ورزش سه"، پایه که فصل گذشته در وستهام درخششی فوق تصور داشت، موفق شد در فهرست نهایی تیم ملی فرانسه قرار بگیرد و شب گذشته نیز بصورت ثابت برای خروس ها به میدان رفت. او در نیمه دوم پاس گل اول را به ژیرو داد و دقیقه 89 نیز با شوتی سهمگین، گل دوم و برتری فرانسه را وارد دروازه رومانی کرد تا میزبان در اولین بازی یورو 2016، از یک تساوی تلخ نجات پیدا کند.

 

1118809

 

لوریس، دروازه بان و کاپیتان تیم ملی فرانسه درباره گل دقیقه 89 دیمیتری پایه که باعث برتری تیمش مقابل رومانی شد به خبرنگاران گفت:" درست زمانی که فکر می کردیم به سخت ترین قسمت بازی بازی نزدیک شده ایم به رومانی یک پنالتی داده شد و آن ها گل زدند و بعد دیمیتری پایه بود که ما را با گل فوق العاده اش نجات داد. ما سعی کردیم راهی برای برد پیدا کنیم و باید به پایه تبریک بگوییم که گلی فوق العاده زد.

پایه در وستهام توانایی هایش را نشان داده بود و حالا در تیم ملی فرانسه نیز ارزش هایش را اثبات کرد. چنین شروعی آن هم در تورنمنتی مثل یورو فوق العاده است. مطمئنیم که پایه در ادامه، با اعتماد به نفس بیشتری کارش را اداه خواهد داد. با وجود درخشش پایه اما این برد نتیجه تلاش کل تیم بود. برای کسب پیروزی نیاز است که همه بازیکنان در بهترین فرمشان باشند."

دیدگاه‌ها