کد خبر : 1332986 | 23 خرداد 1395 ساعت 15:38 | 85.3K بازدید | 0 دیدگاه

درویش: حرف ما درباره ترابی یک کلام است

مدیرعامل سایپا ضمن ابراز بی اطلاعی از مذاکره پرسپولیسی ها برای جذب مهدی ترابی می گوید سیاست این باشگاه از ابتدا حفظ این بازیکن بوده است و هیچ تغییری نیز در آن به وجود نیامده است.

درویش: حرف ما درباره ترابی یک کلام است

به گزارش "ورزش سه"، رضا درویش مدیرعامل نارنجی پوشان که این روزها در متن اخبار مربوط به انتقال مهدی ترابی از سایپا قرار دارد در رابطه با این موضوع موضعی همانند گذشته دارد. وی در این باره می گوید: من فکر می کنم آن قدر در این مورد صحبت کردیم که کم کم در حال لوث شدن است، من واقعا نمی دانم این حرف ها چطور مطرح می شود.


او ادامه داد: ما از همان ابتدا عنوان کردیم سیاست این باشگاه بر حفظ مهدی ترابی است و بر این موضع خود نیز پافشاری می کنیم، اصلا در این رابطه تاکنون با کسی حرفی نزدیم و بحثی در میان نبوده است که حالا بخواهیم راجع به کم و کیف آن صحبت کنیم. حرف ما در این باره یک کلام است و آن هم اینکه این بازیکن در تیم سایپا باقی خواهد ماند.


درویش ادامه داد: این صحبت ها تنها در رسانه ها مطرح می شود و هرگز صحت نداشته است و اصلا بحثی پیرامون انتقال ترابی نداشتیم، همه رسانه ها این روزها ارتباط برقرار می کنند که فلان مربی و یا فلان مدیر گفته ترابی انتقال داده می شود و من هم مجبورم بگویم بروید از همان مربی یا مدیر بپرسید زیرا از نظر من اصلا امکان پذیر نیست.

دیدگاه‌ها