کد خبر : 1333147 | 24 خرداد 1395 ساعت 08:44 | 12.3K بازدید | 0 دیدگاه

لوو: از چند موقعیت مرگبار جان سالم به در بردیم

سرمربی آلمان معتقد است تیمش در نیمه دوم مصاف مقابل اوکراین بهتر از نیمه نخست ظاهر شده است.

لوو: از چند موقعیت مرگبار جان سالم به در بردیم

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته تیم‌های ملی آلمان و اوکراین در چارچوب جام ملت‌های اروپا به مصاف هم رفتند که در پایان نود دقیقه نبرد پایاپای و هجومی، ژرمن‌ها موفق شدند با دو گل شکوردان مصطفی و باستین شواین‌اشتایگر پیروز میدان شوند.

بعد از پایان این مسابقه یواخیم لوو گفت:" ما از چند موقعیت مرگبار جان سالم به در بردیم. خیلی خوب شد که در پایان ضد حمله آخری را به گل تبدیل کردیم؛ این گل مثل تیر خلاص بر پیکر اوکراین فرود آمد. راستش قرار نبود که باستی آنقدر پیشروی کند، بلکه او باید به حفظ نظم و آرامش بازی کمک می‌کرد، زیرا ما می‌دیدیم که اوکراینی‌ها توپ‌های بلند بسیاری را در دستور کار داشتند و مهم بود که ما توپ دوم را از آنها بگیریم. باستی بازیکنی است که می‌تواند به یک تیم خیلی چیزها بدهد، حتی اگر آن تیم قبلش یک بر صفر جلو افتاده باشد."

 

 

1119170

 

 

این مربی درمورد عملکرد تیمش نیز اذعان کرد:" ما در نیمه نخست شکاف عمیقی بین خط دفاعی و خط حمله‌مان داشتیم؛ از این نظر باید در تقسیم فضاها بهتر عمل کنیم. در نیمه دوم جایگاه‌ها را بهتر نگه داشتیم و بدین ترتیب تسلط بهتر و بیشتری روی توپ داشتیم. در این نیمه همه چیز خیلی بهتر پیش رفت و خیلی زودتر توانستیم حریف را تحت فشار بگذاریم.

 

اما ناگفته نماند که خط حمله اوکراینی‌ها خیلی قوی است ولی ما توانستیم از پس قدرت آنها براییم. چندین حمله خوب به سمت جلو صورت دادیم اما باید در تمام‌کنندگی بیشتر از این فعال باشیم و هدفمندتر عمل کنیم. چند بار حتی در دادن پاس آخر ناموفق بودیم یا بدتر از آن در نیمه اول توپ را از دست می‌دادیم. از این جنبه‌ها باید روی خودمان بیشتر کار کنیم."


میخایلو فومنکو ،سرمربی اوکراین، نیز گفت:" ما در مقابل قهرمان جهان بازی خوبی ارائه کردیم و فرصت‌هایی هم داشتیم اما متاسفانه نتوانستیم از آنها بهره‌ای ببریم. باید همینطور که در مقابل آلمان نشان دادیم، همچنان باانگیزه بمانیم."

 

دیدگاه‌ها