کد خبر : 1333179 | 24 خرداد 1395 ساعت 11:11 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

ترکیب تیم ملی فوتبال ۷‌نفره اعلام شد

ترکیب تیم ملی فوتبال ۷ نفره برای حضور در مسابقات گزینشی قهرمانی جهان اعلام شد.

ترکیب تیم ملی فوتبال ۷‌نفره اعلام شد

به گزارش "ورزش سه" به نقل از کمیته ملی پارالمپیک، بنابر اعلام مسئول کمیته فوتبال 7 نفره، تیم ملی این رشته با ترکیبی متشکل از 14 بازیکن برای کسب سهمیه مسابقات جهانی 2017 آرژانتین به دانمارک سفر می‌کند.

 

تیم ملی فوتبال 7 نفره از 23 اردیبهشت ماه یک مرحله اردوی 10 روزه را با حضور 45 بازیکن برگزار کرد. این بازیکنان در قالب دو گروه (گروه اول شامل 32 بازیکن و گروه دوم شامل 13 بازیکن) توسط اعضای کادر فنی ارزیابی شدند تا وضعیت اردونشینان و تعداد آنها برای سایر مراحل تمرینی تیم ملی فوتبال هفت نفره تا پیش از حضور در مسابقات انتخابی جهان مشخص شود.

 

نتیجه برگزاری این مرحله اردو، انتخاب 14 بازیکن بود که بنابر اعلام امین الله مانی، مسئول کمیته فوتبال هفت نفره، ترکیب تیم ملی را برای حضور در مسابقات کسب سهمیه جهانی تشکیل می‌دهند.

 

بر این اساس بابک صفری، حسین صفری، مهدی جمالی، حسین تیزبر، بهنام سهرابی، جاسم بخشی، امیر امجدیان، احسان معصوم‌زاده، صادق حسنی، حمید فتحی‌نژاد، ناصر اکبرپور، لطف الله جنگجو، محمد خراط و مسلم خزاعی 14 بازیکنی هستند که ترکیب تیم ملی فوتبال 7 نفره را برای مسابقات پیش رو تشکیل می‌دهند.

 

 الله مانی با اشاره به این موضوع گفت: بر اساس تغییرات اعمال شده در قوانین فوتبال 7 نفره و قوانین جدیدی که به تمام کشورها اعلام شده است، هر تیم می‌تواند با چهارده بازیکن در رقابت‌های گزینشی جهانی شرکت کند.

 

وی افزود: 14 بازیکنی که در اولین اردوی برگزار شده و طی ارزیابی‌های صورت گرفته توسط اعضای کادر فنی، برای حضور در اردوهای آتی انتخاب شدند، ترکیب تیم ملی را برای سفر به دانمارک نیز تشکیل خواهند داد مگر اینکه طی زمان باقیمانده تا این رقابت‌ها به دلیل مسائل انضباطی یا فنی مجبور به حذف بازیکنی شویم در غیر این صورت هر 14 بازیکن مورد نظر در رقابت‌های کسب سهمیه جهانی حضور خواهند داشت.

 

رئیس انجمن فوتبال 7 نفره با یادآوری اینکه رقابت‌های گزینشی جهان 5 تا 17 مردادماه به میزبانی دانمارک برگزار می‌شود، تصریح کرد: تا پیش از اعزام به محل برگزاری این رقابت‌ها دو اردو خواهیم داشت؛ اولین اردو 9 تا 15 تیرماه و اردوی دوم هم از 26 تا سوم تیرماه که زمان اعزام است، ادامه خواهد داشت.

 

بر پایه این گزارش، تیم ملی فوتبال 7 نفره در حالی برای کسب سهمیه مسابقات جهانی 2017 آرژانتین آماده می‌شود که به خاطر برخی شیطنت‌ها و عدم صدور به موقع روادید از شرکت در رقابت‌های گزینشی پارالمپیک 2016 ریو بازماند.

 

دیدگاه‌ها