کد خبر : 1333273 | 24 خرداد 1395 ساعت 15:21 | 9.7K بازدید | 0 دیدگاه

نوجوان‌ایرانی‌درتیم‌منتخب‌هوپس‌جهان‌

پس از پایان مسابقات هوپس جهانی (امیدهای دنیا) در دوحه قطر، فدراسیون جهانی تنیس روی میز فهرست تیم منتخب جهان را اعلام کرد که در آن نام «نوید شمس» نوجوان ملی پوش ایرانی نیز به چشم می خورد.

نوجوان‌ایرانی‌درتیم‌منتخب‌هوپس‌جهان‌

به گزارش "ورزش سه" به نقل از فدراسیون تنیس روی میز، فدراسیون جهانی تنیس روی میز ( ITTF ) تیم منتخب هوپس جهان را برای حضور در رقابت های قهرمانی نوجوانان جهان معرفی کرد.

 

در این لیست 4 بازیکن منتخب در کمپ تمرینی و مسابقات طرح هوپس جهان که چندی پیش در دوحه قطر برگزار شد، حضور دارند. اسامی این بازیکنان به ترتیب نوید شمس از ایران، لئن یانگ از آمریکا، محمد سامه از مصر و فین لیو از استرالیا است که به عضویت تیم هوپس جهان درآمدند.

 

مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان روزهای 30 مهر الی 8 آبان ماه در شانگهای چین برگزار می شود و تیم منتخب هوپس جهان نیز یکی از تیم های حاضر در این رقابت هاست که به مصاف تیم های منتخب قاره های مختلف می رود.

 

پیش از این مسابقات نیز کمپ تمرینی برای تیم هوپس جهان برگزار می شود.

 

این برای نخستین بار است که یک بازیکن ایرانی با قهرمانی در مسابقات هوپس جهانی به عضویت تیم منتخب جهان انتخاب می شود .نوید شمس با هدایت امید شمس سرمربی تیم ملی نونهالان در مسابقات طرح هوپس جهان در دوحه قطر موفق شد با شکست رقبای خود به عنوان قهرمانی امیدهای جهان دست یابد .

دیدگاه‌ها