کد خبر : 1333300 | 24 خرداد 1395 ساعت 16:36 | 25.3K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی تیم ملی کاراته سوئد:

ایران همیشه قدرتمند است

سرمربی ایرانی تیم ملی کاراته سوئد با اشاره به اینکه ایران همواره یکی از تیم های قدرتمند جهان است، گفت: این تیم می تواند با اتکاء به کادر فنی کاربلد و نفرات خوبی که دارد در رقابت های جهانی اتریش به بهترین نتایج دست یابد.

 ایران همیشه قدرتمند است

به گزارش "ورزش سه" به نقل از ایرنا، «جاسم ویشگاهی» یکی از پرافتخارترین کاراته کاهای ایران که از دو سال پیش به عنوان سرمربی تیم ملی سوئد فعالیت می کند،اظهار داشت: چند روزی است که برای انجام امور شخصی خود به ایران آمده ام و از این فرصت برای حضور در تمرین تیم ملی ایران استفاده کردم.

 

وی در خصوص شرایط کاراته سوئد که در سطح اروپا و جهان چندان مطرح نبوده است، گفت: خوشبختانه در این مدت توانستیم مدال برنز لیگ جهانی را کسب کرده و در مسابقات قهرمانی اروپا و بازی های کشورهای اروپایی در باکو نیز عملکرد خوبی داشته باشیم، متاسفانه با رای داوران از رسیدن به مدال این بازی ها بازماندیم. همچنین در مسابقات زیر 21 سال قاره سبز هم به مدال برنز رسیدیم.

 

ویشگاهی ادامه داد: کاراته کاهای سوئد برای داوران اروپایی و جهانی شناخته شده نیستند و به طور معمول وقتی مبارزات به تساوی می کشد، رای داوران به سوی نفرات دیگر کشورها می رود.

 

وی در خصوص ادامه همکاری با فدراسیون کاراته سوئد، اظهار داشت: قراردادم در پایان مسابقات قهرمانی بزرگسالان جهان که آبان ماه در اتریش برگزار می شود، به اتمام می رسد، اما فدراسیون سوئد به دنبال تمدید قرارداد تا بازی های اروپایی 2019 است.

 

قهرمان سابق جهان و آسیا تصریح کرد: هنوز تصمیمی برای تمدید قرارداد نگرفته ام و شاید به ایران بازگردم.

 

وی در خصوص اینکه در صورت بازگشت به ایران به مربیگری در تیم ملی فکر می کند؟ اظهار داشت: به دنبال مربیگری نیستم و اگر برگردم، دوست دارم در بخش مدیریتی فعالیت کنم. چنانچه شرایط برای همکاری در کاراته ایران نیز فراهم نشود، برای موفقیت تیم ملی هر کمکی بتوانم انجام خواهم داد.

 

ویشگاهی در مورد حضورش در تمرین تیم ملی ایران، عنوان کرد: وظیفه ام بود تا در تمرین حضور یافته و با دوستان قدیمی ام در کادر فنی نیز دیداری داشته باشم.

 

وی در مورد مسابقات جهانی اتریش، عنوان کرد: تیم ایران مدافع مدال طلای کومیته تیمی جهان است و کار سختی برای تکرار آن خواهد داشت. با این حال توان کاراته ایران به حدی است که می تواند در هر رویدادی بهترین باشد.

دیدگاه‌ها