کد خبر : 1333775 | 26 خرداد 1395 ساعت 11:52 | 4.8K بازدید | 0 دیدگاه

شرایط آب و هوایی مانع نتیجه بهتر

ملی‌پوش پرش ارتفاع دوومیدانی گفت: شرایط آب و هوایی مانند باد و باران در مسابقات ترکیه تاثیرگذار بود و اگر شرایط عادی بود، نتیجه بهتری می‌گرفتم.

شرایط آب و هوایی مانع نتیجه بهتر

به گزارش "ورزش سه "به نقل از فارس، کیوان قنبرزاده در مورد عملکردش در مسابقات دوومیدانی ارزروم ترکیه اظهار داشت: متاسفانه روز مسابقه آنقدر سرد بود و باد می‌وزید، نمی‌توانیم کاری انجام دهیم و رکوردی که مدنظرمان است را بزنیم. حتی مسابقاتی که در روز اول بعد از ما بود را لغو و به فردای همان روز موکول کردند.

 

وی ادامه داد: اگر شرایط آب و هوایی مساعد بود و باد و باران نبود، نتیجه بهتری می‌گرفتم. در مورد پرش 2 متر و 9 سانتی متری هم نمی‌توان در این وضعیت نظر داد، چون غیرطبیعی بود.

 

ملی‌پوش پرش ارتفاع دومیدانی در مورد حریفان گفت:‌ البته حریفان خوبی هم حضور نداشتند. یک پرنده با رکورد 2 متر و 25 بود که او هم نتوانست کاری انجام دهد.

 

قنبرزاده با اشاره به مسابقات کازانف قزاقستان عنوان کرد: هفته آینده باید عازم این کشور شویم. فکر می‌کنم مسابقات خوبی باشد. البته با فدراسیون صحبت کردیم که یک مسابقه دیگر هم در همان کشور که بعد از کازانف برگزار می‌شود، داشته باشیم.

 

وی در مورد اینکه با این شرایط کارش برای کسب سهمیه سخت‌تر از قبل شده است، گفت: به هرحال این شرایطی است که پیش آمده است. حدود سه مسابقه دیگر برای کسب سهمیه داریم و امیدوارم پس از چند ماه تمرین و سختی نتیجه‌ای که مدنظرمان است، کسب شود.

 

دیدگاه‌ها