کد خبر : 1334275 | 28 خرداد 1395 ساعت 13:33 | 6.6K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی پرو - کلمبیا

دو تیم پرو و کلمبیا، امروز در مرحله یک چهارم نهایی کوپا آمه‌ریکا در ورزشگاه مت لایف شهر ایست راترفورد ایالت نیوجرسی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی پرو - کلمبیا

به گزارش "ورزش سه"، انتظارات از کلمبیا بسیار بالاست و شانس این تیم برای کسب پیروزی بیشتر از پرو محسوب می‌شود ولی پرو که با غلبه بر برزیل به این مرحله رسیده انگیزه های زیادی دارد.

 

1120314

 


پرو


پرو در مرحله گروهی رقابت‌ها صدرنشین گروه B شد و با 7 امتیاز به دور دوم رقابت‌ها صعود کرد. آنها موفق شدند هائیتی و برزیل را شکست دهند و با اکوادور مساوی کردند، هر چند که پیروزی آنها مقابل برزیل با گلی به ثمر رسید که به نظر خطای هند بود. حال انها با صعود به این مرحله انگیزه زیادی پیدا کرده اند هر چند که کار سختی پیش رو خواهند داشت. در 5 تقابل اخیر دو تیم پرو و کلمبیا،‌ شاگردان پکرمن 3 پیروزی و 2 تساوی کسب کرده اند و پرو در این 5 دیدار موفق به کسب پیروزی نشده است.

 

1120313

 


کلمبیا


شاگردان خوزه پکرمن که شروع خوبی در کوپا داشتند و دو بازی اول خود مقابل آمریکا و پاراگوئه را با پیروزی پشت سر گذاشتند، در بازی نهایی خود مقابل کاستاریکا شکست خوردند و به عنوان تیم دوم صعود کردند. حال آنها باید به مصاف پرو بروند و به نظر کار سختی پیش روی خامس رودریگس و هم تیمی‌هایش نیست.  با وجود آمار خوب کلمبیا در تقابل‌های اخیر، هیچ تیمی بیش از پرو در تاریخ کوپا آمه‌ریکا موفق نشده کلمبیا را شکست دهد و همین موضوع می‌تواند یک پوئن منفی برای شاگردان پکرمن در این بازی محسوب شود. با این حال به نظر شکست دادن پرو برای کلمبیا آماده کار سختی نباشد.

دیدگاه‌ها