کد خبر : 1334444 | 29 خرداد 1395 ساعت 10:58 | 6.2K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی ایسلند - مجارستان

دو تیم ایسلند و مجارستان، امروز در دور دوم مرحله گروهی یورو 2016 به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی ایسلند - مجارستان

 

به گزارش "ورزش سه"، ایسلند در بازی اول خود موفق شد رونالدو و یارانش را متوقف کند و حال باید دید می‌تواند مقابل مجارستان نیز عملکرد خوبی داشته باشد.

ایسلند

شاگردان لارس لاگربک در دیدار دوم خود در یورو 2016 باید به مصاف مجارستان بروند و این در حالیست که در دیدار اول خود در این رقابت‌ها، موفق شدند کریستیانو رونالدو و یارانش را متوقف کنند. حال آنها با روحیه ای خوب در شهر مارسی به مصاف مجارستان می‌روند و در صورت کسب پیروزی در این دیدار، شانس خوبی برای صعود به دور بعد خواهند داشت.  ایسلند در 5 بازی اخیر خود، 2 پیروزی، 2 شکست و 1 تساوی کسب کرده و روند پرفراز و نشیبی را سپری کرده و باید دید در این دیدار چه نتیجه ای به دست خواهد آورد.

مجارستان

مجارستان در دیدار اول خود موفق شد اتریش را شکست دهد و صدرنشین جدول گروهش شود. حال آنها باید به مصاف ایسلند بروند و در صورت کسب پیروزی، صعود خود به دور بعد را قطعی خواهند کرد. دو تیم تا به حال 10 بار به مصاف یکدیگر رفته اند که تقابل‌های آنها با نتیجه مساوی به پایان نرسیده است. از این 10 بازی، 7 پیروزی برای مجارستان و 3 پیروزی برای ایسلند بوده است. آخرین تقابل آنها نیز به سال 2011 بازمی‌گردد، جایی که مجارستان در دیداری دوستانه 4-0 ایسلند را شکست داد. حال باید دید این روند و آمار خوب به کمکشان خواهد آمد یا آنها هم مثل پرتغال در دام ایسلند یخ خواهند زد.

 

ترکیب احتمالی:

 

1120514

 

دیدگاه‌ها