کد خبر : 1334474 | 29 خرداد 1395 ساعت 12:21 | 94.2K بازدید | 0 دیدگاه

انتظار برای جذب کاوه رضایی ادامه دارد

کاوه رضایی با مسوولان پرسپولیس هنوز به راهکار مشترکی برای عقد قرارداد دست نیافته اند و امروز نیز این انتقال صورت نخواهد گرفت.

انتظار برای جذب کاوه رضایی ادامه دارد

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که هر لحظه صحبت جدیدی در مورد انتقال کاوه رضایی به پرسپولیس منتشر می شود و هر دو طرف برای رسیدن به راهکار مناسب برای عقد قرارداد دست نیافته اند اما گفته می شود این انتقال هنوز منتفی نشده است.


این اتفاق با توجه به پیامی که هدایتی نیز در صفحه رسمی خود انتشار داده است وارد فاز جالبی شده است. هدایتی به عنوان فردی که از سوی هواداران به عنوان فرد متمول در کنار اعضای پرسپولیس شناخته می شود در این پیام خود صراحتا اعلام کرده در انتخاب بازیکن نقشی ندارد: هیچگونه مشکل مالى نیست ولى قبول هرشرطى هم به مصلحت باشگاه و تیم نیست. هیچ جاى نگرانى نیست. اینکه هدایتی اعلام کرده دو طرف مورد اشاره مشکلی بابت مالی ندارند باعث می شود هواداران نسبت به عقد قرارداد بین کاوه رضایی و پرسپولیس امیدوار باشند.


با این حال کاوه رضایی اولویت اصلی خود را در 24 سالگی حضور در تیمی خارجی قرار داده است و در صورت عقد قرارداد با پرسپولیس نیز اعلام کرده در صورت پیشنهاد خارجی این باشگاه مخالفتی با این قضیه نداشته باشد و اگر در سال دوم حضورش در این تیم این انتقال صورت گیرد در سود مبلغ قرارداد 30 درصد سهیم باشد و در نهایت باید دید این انتقال صورت خواهد گرفت یا خیر.

دیدگاه‌ها