کد خبر : 1334588 | 29 خرداد 1395 ساعت 18:20 | 10.9K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش‌رئیس‌فدراسیون‌کرواسی‌به‌جنجال‌روزگذشته

رییس فدراسیون فوتبال کرواسی به اتفاقات پیش آمده در جریان دیدار با جمهوری چک واکنش نشان داد و از هوادارانی که با هولیگان‌ها برخورد کردند، تشکر کرد.

واکنش‌رئیس‌فدراسیون‌کرواسی‌به‌جنجال‌روزگذشته

به گزارش "ورزش سه"، کرواسی در دومین دیدار خود در جام پانزدهم برابر جمهوری چک در حالی که با دو گل پیش بود به تساوی دو بر دو رسید.

در این دیدار پرتاب مواد آتش‌زا از سوی هواداران هولیگان کروات به داخل زمین باعث وقفه چند دقیقه‌ای جریان بازی شد؛ اتفاقی که همه بازیکنان کرواسی به آن واکنش نشان دادند و حتی راکیتیچ هافبک بارسلونا عنوان کرد یوفا حق دارد کرواسی را از جام بیرون کند.

 

1120553

 

بعد از اتفاقات پیش آمده فدراسیون فوتبال کرواسی بیانیه‌ای صادر کرد که در آن با اشاره به اتفاقات بازی با جمهوری چک آمده است: فوتبال کرواسی در گذشته چند بار قربانی چنین حرکاتی شده است. متاسفانه در بازی با چک نیز اتفاقات تلخی در بین تماشاگران رخ داد. ابتدا باید از تماشاگران واقعی کرواسی تشکر کنیم که با هولیگان‌ها برخورد کردند و اجازه ندادند آنها بیشتر عرض اندام کنند. 10 هزار هوادار کروات در ورزشگاه بودند و عده کمی دست به این کار غیرورزشی زدند.

در ادامه بیانیه آمده است: فوتبال کرواسی از اتفاقات پیش آمده شرمسار است و از جامعه فوتبال عذرخواهی می‌کند و در آینده اقداماتی خواهیم کرد تا جلوی تکرار حوادث این‌چنینی را بگیریم. تماشاگران با فرزندانشان به ورزشگاه می‌روند و نباید چنین رفتارهایی را از نزدیک ببینند.

در جریان دیدار کرواسی و ایتالیا در انتخابی یورو نیز هواداران کرواسی چنین کاری را انجام دادند و مواد آتش‌زا به زمین پرتاب کردند. باید ببینیم یوفا چه جریمه‌ای را برای فوتبال کرواسی در نظر خواهد گرفت.

کرواسی در سومین دیدار خود در یورو 2016 باید برابر اسپانیا به میدان برود. کسب یک امتیاز از این دیدار صعود کروات‌ها را به مرحله بعد قطعی می‌کند.

دیدگاه‌ها