کد خبر : 1334705 | 30 خرداد 1395 ساعت 08:15 | 15.6K بازدید | 0 دیدگاه

مباشری: بازی بیش از حد حساس شد

دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران بعد از پیروزی 3 بر 2 مقابل آرژانتین گفت: حضور ولاسکو روی نیمکت آرژانتین بازی را بیش از اندازه حساس کرده بود اما خدا را شکر توانستیم در ست پنجم به بازی برگردیم و برد مهمی را کسب کنیم.

مباشری: بازی بیش از حد حساس شد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال ایران موفق شد سومین بازی خود در لیگ جهانی والیبال را با پیروزی 3 بر 2 مقابل آرژانتین پشت سر بگذارد. علیرضا مباشری دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران بعد از این پیروزی گفت:« بازی بسیار حساسی شده بود و حضور ولاسکو روی نیمکت آرژانتین شرایط بازی را خاص کرده بود. دو ست اول را به خوبی توانستیم با برد پشت سر بگذاریم اما با چند اشتباه بازی به ست پنجم کشیده شد. در والیبال تک امتیازات سرنوشت ساز هستند که همین مساله دلیلی شد تا در ست سوم به مرز پیروزی برویم اما کار به ست پنجم کشیده شد. خوشحالم که با برد هفته اول را به پایان رساندیم و هفته به هفته بهتر خواهیم شد.»


وی در ادامه اظهار داشت:« این اولین هفته از لیگ جهانی بود و هفته به هفته شرایط تغییر می کند. در برزیل بازی به بازی بهتر شدیم و امیدوارم این شرایط در هفته های آینده هم ادامه پیدا کند. این برد خیلی برای تیم مهم بود و خوشحالم ست پنجم بچه ها تمام تلاش خود را در زمین انجام دادند تا با برد هفته اول را پشت سر بگذاریم.»

دیدگاه‌ها